Jednoduše lze heslo změnit pouze v mobilní aplikaci. V internetovém bankovnictví možnost zobrazení ani změna hesla není, můžete jen změnit způsob potvrzování nebo aplikaci zcela odebrat a znovu přidat. Jak na to, najdete níže.
- V internetovém bankovnictví kliknete na Nastavení (1), vlevo poté na Aplikace (2) a Správa zařízení (3). Ocitnete se v přehledu všech propojených aplikací. Tam u konkrétní aplikace po pravé straně uvidíte křížek (4), který slouží pro odebrání dané aplikace.
- Poté už jen odebrání aplikace potvrdíte (5).
Jestli používáte mobilní aplikaci pro potvrzování akcí v internetovém bankovnictví, tak vás vyzveme ke změně způsobu potvrzování. A to na potvrzování formou SMS. Jde o nezbytný krok, abyste si později mohli propojit bankovnictví s novou aplikací.
Pokud však aplikaci k podepisování v internetovém bankovnictví nepoužíváte, potvrďte, že si ji přejete odebrat. Následně stačí jen aplikaci opětovně propojit s účtem. Zvládnete to podle návodu Spárování mobilní aplikace. Aby bylo propojování úspěšné, je třeba mít telefon nebo tablet připojené k internetu.
Nové heslo si dobře zapamatujte i v případě, že máte nastavené odemykání a potvrzování otiskem prstu. A to pro případ, že by byly s otiskem prstů nějaké problémy. Jakmile nové heslo zadáte, mobilní aplikace se spustí a můžete ji začít používat.