Co vás nejvíc zajímá

Co mám dělat, pokud jsem si rozpracoval žádost v mobilní aplikaci smazal a nebo i s žádostí aplikaci smazal

Jaký to má háček? Vždycky je tam háček…

O jakou novinku jde?

Kde službu uvidím?

Kolik bude služba stát a proč?

Jakým způsobem si můžu o službu zažádat / začít ji používat? Co musím splňovat?

Co novinka a osobní informace? Co všechno o mně díky tomu víte a co s tím děláte?

Co když chci službu přestat využívat?

Tuto novinku nechci, co mám dělat?

Stahuji si standardní mobilní aplikaci nebo nějakou speciální?

Co potřebuji, abych se mohl stát klientem přes mobilní aplikaci?

Co když nemám občanský průkaz?

Co když nemůžu občanský průkaz ofotit (mám např. rozbitý foťák)?

Je možné si poslat žádost v tabletu a tam také mobilní aplikaci využívat?

Co když nemám účet v jiné bance?

Co se stane, pokud už mám rozpracovanou žádost přes webové stránky?

Co se stane, pokud už mám rozpracovanou jinou žádost přes mobilní aplikaci?

Jak se přihlásím do internetového bankovnictví, když jsem si zakládal účet v mobilním bankovnictví a neznám uživatelské jméno?

Mění se něco na způsobu aktivace mobilní aplikace pro stávající klienty?

Je založení účtu přes aplikaci bezpečné?

Poradíme Vám i na sociálních sítích