Co vás nejvíc zajímá

Jak fungují spořicí obálky?

Obálky na spořicím účtu jsme si vzali ze života. Vždyť do obálky nebo hrníčku si dávaly peníze už naše babičky. Obálek si můžete vytvořit třeba deset a pojmenovat si je podle toho, na co šetříte. Uvidíte, že našetřit si na nějaký dárek nebo sen je pak o krapet snadnější. A to i proto, že si do obálky můžete nechat peníze posílat pravidelně ze svého běžného účtu. A když se rozhodnete, že z obálky s názvem Rotoped přisypete něco do obálky Lednička, žádný problém, můžete, a to hned.

Můžu převádět peníze z obálky korunového spořicího účtu na obálku eurového spořicího účtu?

Ne, převádět peníze z jedné obálky do druhé nebo z volných peněz do obálky můžete vždy jen v rámci jednoho účtu. Samozřejmě si na tomto konkrétním účtu můžete libovolně obálky zakládat, rušit, měnit cílovou částku nebo si obálku přejmenovat.

Můžu mít u spořicího účtu nastavený trvalý příkaz do jiné banky?

Spořicí účet by měl podle nás hlavně spořit, takže trvalý příkaz můžete zadat pouze na běžném účtu. Tak, jak je to běžné.

Kolik spořicích účtů si můžu založit?

Můžete mít u nás tři spořicí účty, a to jeden v korunách, druhý v eurech a třetí v amerických dolarech.

Můžu ze svého spořicího účtu posílat platby?

Ano, ze spořicího účtu můžete posílat jednorázové platby u nás i do zahraničí.

Jak jednoduše převedete peníze ze spořicího účtu?

Peníze ze spořicího účtu si kdykoliv jediným tahem můžete převést na běžný účet. Jednoduše peníze prstem nebo myší chytnete a přetáhnete z účtu na účet. Úplně stejně, jako když přesouváte ve svém počítači soubor z jedné složky do druhé. Tato vychytávka se hodí, když u pokladny najednou zjistíte, že zrovna nemáte na běžném účtu dost peněz, ale ta šikovná pánvička je právě ve slevě. Ze spořicího účtu můžete samozřejmě také posílat jednorázové platby, a to i do ciziny.

Jak funguje Záruka spokojenosti?

I my jsme jenom lidé, proto se může stát, že uděláme chybu. Když už se to stane a nebudete s našimi službami spokojení, nemusíte díky naší Záruce spokojenosti za naše služby platit. Je to stejné, jako když vám v restauraci přinesou přesolenou polévku nebo závitek omotaný kadeří kuchařovy pomocnice.

Na rozdíl od smlouvání s číšníkem, které se často neobejde bez zjitřených emocí, dostanete u nás peníze zpátky v klidu a bez řečí. Stačí v internetovém nebo mobilním bankovnictví jednoduše poplatek vyhodit do koše. Takhle elegantně a rychle můžete svoji reklamaci vyřešit celkem 3x do roka.

To, že tento zrychlený způsob reklamace vyčerpáte, neznamená, že si už nikdy nemůžete stěžovat. Můžete. Kromě Záruky spokojenosti máte samozřejmě možnost běžné reklamace.

O tom, co jsme podle vás udělali špatně, nám můžete zavolat, napsat nebo o tom s námi přijít popovídat na pobočku. Budeme rádi, když si postěžujete. Vážně. Jen tak chybu odhalíme a příště se jí vyhneme.

K čemu slouží Záruka spokojenosti?

Na rovinu říkáme, že účet v Air Bank není zadarmo. Naopak si myslíme, že za dobrou službu by se mělo rozumně platit. Stejně tak ale věříme, že by člověk neměl platit za něco, s čím není spokojený. Proto jsme zavedli Záruku spokojenosti. Díky ní nám můžete dát rychle vědět, že jsme někde udělali chybu a za službu, se kterou nejste spokojení, nemusíte zaplatit ani korunu.

Záruku spokojenosti můžete využít celkem 3x do roka. Když tento způsob rychlé reklamace vyčerpáte, pořád můžete reklamovat naše služby tak, jak je běžné. To znamená dát nám jakkoliv vědět, kde jsme podle vás udělali chybu. Doufáme ale, že k tomu nebudete mít důvod.

Poradíme Vám i na sociálních sítích

Založte si
spořicí účet on-line

Založit účet

Zavolejte nám
na 515 202 202

Dáme kafe
na pobočce?

Najít tu nejbližší