Co vás nejvíc zajímá

Jak jednoduše převedete peníze ze spořicího účtu?

Peníze ze spořicího účtu si kdykoliv jediným tahem můžete převést na běžný účet. Jednoduše peníze prstem nebo myší chytnete a přetáhnete z účtu na účet. Úplně stejně, jako když přesouváte ve svém počítači soubor z jedné složky do druhé. Tato vychytávka se hodí, když u pokladny najednou zjistíte, že zrovna nemáte na běžném účtu dost peněz, ale ta šikovná pánvička je právě ve slevě. Ze spořicího účtu můžete samozřejmě také posílat jednorázové platby, a to i do ciziny.

Jak fungují spořicí obálky?

Obálky na spořicím účtu jsme si vzali ze života. Vždyť do obálky nebo hrníčku si dávaly peníze už naše babičky. Obálek si můžete vytvořit třeba deset a pojmenovat si je podle toho, na co šetříte. Uvidíte, že našetřit si na nějaký dárek nebo sen je pak o krapet snadnější. A to i proto, že si do obálky můžete nechat peníze posílat pravidelně ze svého běžného účtu. A když se rozhodnete, že z obálky s názvem Rotoped přisypete něco do obálky Lednička, žádný problém, můžete, a to hned.

Můžu převádět peníze z obálky korunového spořicího účtu na obálku eurového spořicího účtu?

Ne, převádět peníze z jedné obálky do druhé nebo z volných peněz do obálky můžete vždy jen v rámci jednoho účtu. Samozřejmě si na tomto konkrétním účtu můžete libovolně obálky zakládat, rušit, měnit cílovou částku nebo si obálku přejmenovat.

Můžu mít u spořicího účtu nastavený trvalý příkaz do jiné banky?

Spořicí účet by měl podle nás hlavně spořit, takže trvalý příkaz můžete zadat pouze na běžném účtu. Tak, jak je to běžné.

Kolik spořicích účtů si můžu založit?

Můžete mít u nás tři spořicí účty, a to jeden v korunách, druhý v eurech a třetí v amerických dolarech.

Můžu ze svého spořicího účtu posílat platby?

Ano, ze spořicího účtu můžete posílat jednorázové platby u nás i do zahraničí.

Jak funguje Záruka spokojenosti?

I my jsme jenom lidé, proto se může stát, že uděláme chybu. Když už se to stane a vy nebudete s našimi službami spokojeni, nemusíte za naše služby platit. Je to stejné, jako když vám v restauraci přinesou přesolenou polévku nebo závitek omotaný dlouhým vlasem kuchařovy pomocnice.

Způsobů, jak za službu nezaplatit, máte několik. V internetovém bankovnictví můžete poplatek jednoduše vyhodit do koše. Můžete nám také zavolat nebo za námi přijít na pobočku.

Budeme rádi, když si postěžujete. Vážně. Jen tak se budeme moci chybě příště vyhnout.

K čemu mi je Záruka spokojenosti dobrá?

Na rovinu říkáme, že účet v Air Bank není zadarmo. Naopak si myslíme, že za kvalitní služby by se mělo rozumně platit. Stejně tak ale věříme, že by člověk neměl platit za něco, s čím spokojený není. Proto jsme zavedli Záruku spokojenosti. Díky ní nám můžete dát jasně najevo, kde jsme udělali chybu nebo s čím nesouhlasíte.

Budeme rádi, když to uděláte. Jen tak se budeme moci příště polepšit. Za službu, se kterou nejste spokojení, pak nemusíte zaplatit ani korunu.

Poradíme Vám i na sociálních sítích

Založte si
spořicí účet on-line

Založit účet

Zavolejte nám
na 515 202 202

Dáme kafe
na pobočce?

Najít tu nejbližší