Spárování mobilní aplikace

Jestli ještě nemáte aplikaci My Air ve svém telefonu, jednoduše si ji stáhnete. Získáte tak přístup ke všem skvělým funkcím a výhodám.

Aby vám aplikace dobře fungovala musí váš telefon splňovat minimální požadavky. U telefonů s operačním systémem Android jde o verzi systému 7 nebo vyšší a My Air si stáhnete v obchodě Google Play. Pro telefony s operačním systémem iOS jde o verzi systému 14 nebo vyšší a aplikaci najdete v App Store.

Následně už aplikaci v několika krocích propojíte se svým účtem 

  1. Pro spárování si otevřete mobilní aplikaci My Air ve svém telefonu a zvolte Propojit účet s aplikací (1)
  2. Na následující obrazovce vyberte možnost Rychle přímo v aplikaci a ťukněte na Propojit přes aplikaci (2).

  3. Dál si už zvolíte, jakým způsobem chcete aplikaci používat (3), název zařízení (4) a ťukněte na tlačítko Pokračovat (5).
  4. V dalším kroku zadáte své datum narození a vyplníte telefonní číslo, na které vám pošleme ověřovací kód. Kliknete na Pokračovat (6).
  5. Aplikace následně ověří vaši totožnost rozpoznáním obličeje, kdy budete na obrazovce sledovat kuličku. Ťukněte na Ano, souhlasím (7).

    Pokud se ověření nedaří a nosíte brýle, vyzkoušejte si je sundat. Dalším důvodem, proč by ověření nemuselo projít, je nedostatečné osvětlení. Zkuste jít blíž k oknu nebo rozsvítit. Jestli jste udělali maximum a stále se nepovedlo, je možné, že u vás nemáme dostatečně kvalitní fotku. V takovém případě je potřeba, abyste aplikaci ověřili přes internetové bankovnictví. A aby se ověření pomocí obličeje příště povedlo snáz, tak si po spárování aplikace v internetovém bankovnictví nastavte novou vzorovou fotografii.
  6. Hurá, aplikace je spárovaná! Nyní už si jen zvolíte nové heslo. Dobře si ho zapamatujte i v případě, že máte nastavené odemykání a potvrzování otiskem prstu. A to pro případ, že by byly s otiskem prstů nějaké problémy. Jakmile nové heslo zadáte, mobilní aplikace se spustí a můžete ji začít používat.

Ve chvíli, kdy budete mít aplikaci v pořádku propojenou s účtem, automaticky vám nastavíme aplikaci pro potvrzování plateb. V případě, že vám toto řešení nebude vyhovovat, snadno ho změníte v internetovém bankovnictví.

Pokud jste dříve používali jinou mobilní aplikaci, můžete ji po propojení nové odebrat v mobilní aplikaci v části Menu / Nastavení a banka / Nastavení / Přehled zařízení. Tady stačí zvolit aplikaci, kterou chcete smazat a zvolit Odebrat zařízení. V internetovém bankovnictví na to půjdete přes Nastavení / Aplikace / Správa zařízení. Pro odebrání aplikace stačí kliknout na ikonu křížku, který uvidíte po pravé straně u konkrétní aplikace. Internetové bankovnictví vás povede.

Je důležité říct, že když nás k tomu donutí bezpečnostní důvody, můžeme vám aplikaci po propojení dočasně omezit. Nebudete tak moci provádět akce, které vyžadují autorizaci, jako je zadání platby nebo zobrazení PINu. Pokud se vás to bude týkat, dáme vám o tom vědět v aplikaci.

Když se vám i přes uvedené rady nepodaří do bankovnictví přihlásit, zastavte se prosím za námi na pobočku nebo zavolejte. Společně se na vše podíváme. Zeptat se můžete i Anety, naší virtuální asistentky.

Co by se vám mohlo hodit

Pokud se vám nepodařilo aplikaci spárovat tímto postupem, tak můžete ještě vyzkoušet Spárování aplikace přes internetové bankovnictví.

K propojení aplikace disponenta je potřeba, aby se přihlásil přímo do svého internetového bankovnictví. Aplikaci disponentovi nelze propojit z internetového bankovnictví majitele účtu.

Chcete-li propojit aplikaci i svému dítěti, mrkněte na návod Jak dítěti propojit mobilní aplikaci s účtem pro dítě.

Také se můžete podívat na návod Změna způsobu potvrzování k účtu nebo Přihlášení do internetového bankovnictví pomocí jednorázového hesla.

Poradna