Převedení účtu k nám do Air Bank

Jestli máte účet u své původní banky, rádi se s vámi podíváme na jeho převedení.

O převedení účtu lehce požádáte v internetovém bankovnictví v části Nastavení / Žádosti a smlouvy / Nabídka služeb — Mobilita. Požádat o převedení účtu může pouze jeho majitel. Jestli máte zřízeného disponenta, tak jeho převedení není možné.

V žádosti vyplníte číslo převáděného účtu, jeho měnu, a také to, na který účet u naší banky chcete starý účet převést.

V dalším kroku žádosti dostanete na výběr ze dvou předpřipravených balíčků. Tedy jestli chcete převést pravidelné platby a starý účet zrušit, nebo jestli chcete starý účet pouze zrušit. Poté už jen stačí celou žádost dokončit a podepsat.

Pokud chcete žádost upravit po svém, bude potřeba se ohledně dokončení žádosti stavit na některou z našich poboček.

U převedení účtu od nás dostanete předvyplněný formulář o změně účtu pro vašeho zaměstnavatele. Stejně dobře se bude hodit společnostem, kterým platíte za různé služby.

Průběh převedení účtu

Obecně probíhá převedení účtu vždy k určitému datu. Nejdříve však za 13 pracovních dní od podepsání žádosti. Datum, na němž jsme se domluvili, si najdete snadno v žádosti o převedení účtu, kterou jsme spolu podepsali. Ke stejnému datu se převedou i trvalé příkazy, inkasa i SIPO, pokud jste tak v žádosti zvolili.

Najdete ji v internetovém bankovnictví v části Nastavení / Žádosti a smlouvy / Platné smlouvy.

Po tomto datu pak obvykle běží 30denní období určené pro zaúčtování karetních transakcí. Poté se účet zruší a zůstatek vám vaše původní banka zašle na účet u nás.

Jestli na zůstatek spěcháte, můžete si jej převést ručně ze starého účtu. Pouze vám doporučíme ponechat si na něm nějaké peníze pro případné poplatky.

Co by se vám mohlo hodit

Pokud u nás ještě účet nemáte a chcete si ho založit, mrkněte na návod Založení účtu.

Poradna