Odměny za placení

K získání odměny je potřeba mít odměnu zapnutou a zaplatit nákup platební kartou, nálepkou nebo mobilem. Kromě toho je třeba splnit ostatní podmínky, které jsou u odměny napsané, což je většinou hračka. Hodí se také vědět, že Odměny za placení najdete jen v mobilní aplikaci My Air. Pokud aplikaci nemáte, stačí si ji spárovat podle tohoto návodu.

Jestli chce Odměny využívat i disponent, musí zapnout nabídky ve vlastní mobilní aplikaci, být zároveň držitelem karty a zaplatit svou kartou. Odměny za placení pak připíšeme na účet, ke kterému je karta vedená.

V záložce Odměny si můžete vybrat hned ze tří možností: nechat si část peněz z nákupu vrátit zpět na účet, dostat okamžitou slevu díky kuponu a získat dárek.

Ušetřenou částku i podmínky každé z nabídek vidíte v mobilní aplikaci. Stačí na spodní liště ťuknout na záložku Odměny.

Kdy dochází k vyplacení odměny

Když vám vracíme peníze z nákupu, děláme to tak, že na konci každého měsíce všechny odměny sečteme a do 10. dne následujícího měsíce vám je připíšeme na účet. To znamená, že vám peníze na účet nepřijdou hned po nákupu, ale až v dalším měsíci.

Jak to ohledně odměn funguje

Pokud máte zálusk na odměnu, kterou získáte při nákupu přes odkaz, nezapomeňte si ji předtím zapnout. Potom stačí splnit podmínky a kliknutím na odkaz přejít do e-shopu obchodníka. Tam vám pak radíme s nákupem zbytečně neotálet. Je také dobré vědět, že při nákupu přes internet nemusíte čekající odměnu v aplikaci hned vidět.

Když se vám v aplikaci odměna objeví a zase zmizí, znamená to, že jste nesplnili podmínky pro její vyplacení. Nárok na odměnu, kterou vám obchodník vyplatil, ztrácíte i v případě, že zakoupené zboží vrátíte nebo reklamujete. Obchodník má pak nárok si odměnu zase zpětně odečíst a může nás o to požádat klidně i po několika měsících.

Jestli odměnu na účtu po lhůtě pro vyplacení nemáte, ačkoliv jste si jistí, že jste splnili všechny podmínky pro její vyplacení a zboží jste nevrátili ani nereklamovali, dejte nám vědět. Společně se na to podíváme a vše vyřešíme. Stačí, když nám napíšete zprávu z internetového nebo mobilního bankovnictví.

Více informací ohledně našich odměn, se dozvíte v podmínkách Odměn za placení.

Poradna