Co vás nejvíc zajímá

Proč se loučíme s podporou Windows Phone?

Je nám to líto, ale od 3. 4. 2018 aplikace My Air na Vašem telefonu s Windows Phone už nepoběží.

Lidí, kteří tento operační systém používají, totiž měsíc co měsíc ubývá a i Microsoft oznámil ukončení jeho rozvoje. Proto jsme se rozhodli vydávat aktualizace jen pro dva nejrozšířenější mobilní operační systémy – Android a iOS od Applu.

Můžu aplikaci mobilního bankovnictví používat na více telefonech nebo tabletech?

Aplikaci si můžete nainstalovat dokonce až na 5 chytrých telefonů nebo tabletů. Stáhnout si ji můžete tady.

Kde si můžu stáhnout aplikaci mobilního bankovnictví?

Aplikaci si raz dva stáhnete zdarma v obchodě s aplikacemi – Google Play, App Store. Odkazy na všechny jmenované obchody najdete v pravém dolním rohu této stránky.

Můžu svoji aplikaci mobilního bankovnictví nechat používat i někoho jiného?

Ano, aplikaci může používat i kterýkoliv váš disponent.

Je aplikace mobilního bankovnictví bezpečná?

Ano, o bezpečnost se totiž starají nejmodernější technologie a několikanásobné jištění. U každého mobilu a tabletu navíc můžete povolit nebo zakázat některé akce, třeba zadávání úhrad. Když převody povolíte, můžete ještě zvolit, že je třeba každý z nich potvrdit podpisovým heslem. Tato nastavení najdete ve svém internetovém bankovnictví.

Poběží mobilní aplikace na mém telefonu?

Troufáme si tipnout, že ano, ale pro jistotu… V tuto chvíli si aplikace skvěle rozumí s telefony iPhone a tablety iPad s operačním systémem iOS 10 a vyššími a s telefony a tablety s Androidem od verze 4.4. Trefili jsme se? Jestli si nejste jistí, zavolejte nám, to určitě váš telefon zvládne.

Jak propojit mobilní aplikaci se svým účtem?

Není to složité, ale je to třeba. Díky propojení účtu s aplikací ji totiž můžete využívat naplno, kontrolovat na telefonu nebo tabletu zůstatek, zadávat platby, zkrátka bankovat. Tak jdeme na to.

  1. Nejdříve si stáhněte aplikaci My Air do vašeho telefonu. Google Play, App Store
  2. Otevřete si mobilní aplikaci a zvolte Mám účet v Air Bank
  3. Přihlaste se do svého internetového bankovnictví a v horní části klikněte na odkaz Propojení mobilní aplikace. Otevře se vám přehled aplikací, kde dole klikněte na tlačítko Přidat telefon nebo tablet.
  4. Internetové bankovnictví vám vytvoří registrační kód. V mobilní aplikaci pak klikněte na Pokračovat a zadejte tento kód nebo vyfoťte QR kód.
  5. Poté vás aplikace vyzve, abyste si zvolili nové vstupní heslo, pomocí kterého se budete do aplikace přihlašovat. Jakmile nové heslo zadáte, mobilní aplikace se spustí a můžete ji začít používat.

Kdybyste chtěli s propojením vašeho telefonu nebo tabletu s účtem poradit, zavolejte nám.

Co je to Touch ID?

Touch ID je způsob přihlášení do mobilní aplikace My Air otiskem prstu. Pokud máte iPhone 5s (a vyšší), můžete pro přihlášení do aplikace použít čtečku otisků prstů namísto zadání přihlašovacího hesla.

Pokud používáte Touch ID, nedovolte nikomu jinému, aby si na vašem telefonu zaregistroval biometrický snímač otisku prstu. Vyvarujte se také registraci mobilní aplikace My Air na zařízeních, kde má Touch ID zaregistrovaný někdo jiný. Více informací o Touch ID, bezpečnosti a možnostech jeho nastavení najdete zde.

Funguje přihlašování otiskem prstu i na telefonech s operačním systémem Android?

Podpora čtečky otisků prstů funguje pro vybrané telefony s OS Android verze 6 a vyšší, které jsou k tomu vybavené. Jde ale pouze o ty přístroje, které pro čtečku otisků prstů využívají řešení Android a ne řešení svého výrobce. Bezpečnost mobilní aplikace My Air Vám můžeme zaručit jen u těch telefonů, které k přihlášení pomocí otisku prstů využívají právě software Android.

Můžu používat čtečku otisků prstů i pro potvrzování plateb?

Ne, v tuto chvíli je možné Touch ID (identifikaci otiskem prstu) používat jen pro přihlášení do mobilní aplikace My Air. Pro potvrzování plateb je třeba zadat PIN, který si volíte při aktivaci Touch ID. 

Co když jsem si zablokoval mobilní aplikaci?

Pokud jste tak dlouho zadávali chybné heslo, až jste si aplikaci zablokovali, snadno si ji sami v internetovém bankovnictví zase odblokujete. Začněte tedy přihlášením do internetového bankovnictví.

V internetovém bankovnictví pak přejděte do části Nastavení / Aplikace / Mobilní bankovnictví a v přehledu propojených mobilních aplikací zvolte tu zablokovanou. U položky „Stav aplikace“ zvolte odkaz „Chci aplikaci odblokovat“. A hurá, aplikaci můžete opět používat jako dřív. Pokud tedy při přihlašování zadáte to správné heslo.

Co když jsem zapomněl heslo do mobilní aplikace?

Když zapomenete heslo do mobilní aplikace, my vám ho neprozradíme. Vůbec ho totiž neznáme a neumíme ho ani obnovit, ani vám nastavit jiné. To musíte udělat vy, a to tak, že aplikaci se svým účtem nově propojíte. Pojďme na to.

  1. Přihlaste se do internetového bankovnictví a v záhlaví zvolte odkaz „Propojení mobilní aplikace.“
  2. Ocitnete se v přehledu propojených aplikací. Zvolte tu, u které jste zapomněli heslo, a v jejím detailu klikněte na odkaz „Odebrat.“
  3. Jestliže aplikaci používáte pro potvrzování akcí v internetovém bankovnictví, vyzveme vás ke změně způsobu potvrzování. Jde o nezbytný krok, abyste si mohli novou aplikaci propojit. Až budete mít změnu způsobu potvrzování hotovou, pokračujte znovu od prvního kroku.
  4. Pokud aplikaci nepoužíváte k podepisování v internetovém bankovnictví, potvrďte, že si ji přejete odebrat.
  5. A nyní už stačí jen aplikaci znovu propojit s účtem. V záhlaví internetového bankovnictví opět zvolte odkaz „Propojení mobilní aplikace“ a pokračujte dál. Aby bylo propojování úspěšné je třeba mít telefon nebo tablet připojené k internetu.
  6. Při propojování si v mobilní aplikaci zvolíte libovolné nové heslo a nejméně pětkrát si ho v duchu zopakujete, abyste si jej lépe pamatovali :)

Co když jsem si smazal aplikaci nebo ztratil telefon s aplikací

Pomoc je jednoduchá, v internetovém bankovnictví si své nové nebo původní zařízení propojíte s novou aplikací. Postupujte takto:

  1. Přihlaste se do internetového bankovnictví.
  2. V záhlaví internetového bankovnictví zvolte odkaz „Propojení mobilní aplikace.“
  3. Ocitnete se v přehledu propojených aplikací. Zvolte aplikaci, o kterou jste přišli, a v jejím detailu klikněte na odkaz „Odebrat.“
  4. Jestliže jste aplikaci používali k potvrzování akcí v internetovém bankovnictví, vyzveme vás ke změně způsobu potvrzování. Jde o nezbytný krok, abyste si mohli novou aplikaci propojit. Až budete mít změnu způsobu potvrzování hotovou, pokračujte znovu od druhého kroku.

    Během změny potvrzování po vás budeme chtít, abyste změnu potvrdili pomocí aplikace, o kterou jste přišli. Nenechte se vyvést z míry a zvolte možnost potvrzení „bez mobilní aplikace.“

    Změnu potvrdíte pomocí SMS kódu, který vám pošleme na telefon, a pomocí bezpečnostních obrázků. Jestli si obrázky nepamatujete, přijďte na kteroukoliv naši pobočku s dokladem totožnosti nebo nám zavolejte ze svého telefonu na 515 202 202.
  5. Jestliže jste aplikaci nepoužívali k podepisování v internetovém bankovnictví, potvrďte, že si ji přejete odebrat.
  6. A nyní už stačí jen aplikaci My Air znovu propojit s účtem. V záhlaví internetového bankovnictví zvolte odkaz „Propojení mobilní aplikace“ a pokračujte dál. Prvním krokem bude stažení aplikace My Air z obchodu s aplikacemi.

Co když mi nechodí oznámení při přihlašování do internetového bankovnictví?

Pravděpodobně jste aplikaci My Air nepovolili, aby vám oznámení posílala. Můžete to jednoduše napravit v nastavení svého telefonu. Přesnější navigací nemůžeme sloužit. Na každém telefonu je nastavení trochu jiné. Když si nebudete vědět rady, zavolejte nám na 515 202 202 a my vás navedeme.

Heslo v mobilní aplikaci mám moc složité. Jak si ho můžu změnit?

Heslo si jednoduše změníte přímo v mobilní aplikaci. V menu přejděte do části Aplikace / Nastavení a zde zvolte možnosti Změnit heslo.

Poradíme Vám i na sociálních sítích

Kontaktujte nás

+420 515 202 202
Pobočky a bankomaty

O Air Bank

Sledujte nás

Mobilní bankovnictví My Air

Kurzovní lístek

EUR/CZK26,236
$
USD/CZK23,590
Člen skupiny PPF, IČO 29045371 / Evropská 2690/17, 160 00  Praha 6, zapsaná u rejstříkového soudu v Praze — spisová značka B 16013