Nešlo vám zaplatit s nálepkou? Vyzkoušejte těchto šest tipů!

Placení

Občas od některých z vás slyšíme, že je vaše nálepka „vadná“ nebo „funguje jen v polovině případů“. Nálepka je ale často úplně v pořádku. Jen má uvnitř menší anténu než karta. Její signál je proto slabší a musí se přikládat přesně a na delší dobu.

Z vlastní zkušenosti víme, že jakmile si přikládání mobilu nebo klíčenky zažijete, po kartě budete sahat jen výjimečně. Abychom vám v začátcích s nálepkou pomohli a mohli jste si tenhle způsob placení zamilovat taky, poprosili jsme pár kolegů o tipy, co v začátcích s nálepkou nejvíce pomohlo jim. Tohle jsme pro vás nasbírali:

1) „Hlavně buďte trpěliví. Mně u prvních čtyř plateb nálepka taky“ nefungovala. „Ale od doby, co mám svůj grif, zaplatím všude“!
2) „Když jsem se nálepkou učila platit já, vždycky jsem měla v druhé ruce připravenou platební kartu. To hrozně doporučuju. Pokud nálepka nepípne, prostě přiložíte kartu a vyvarujete se tak trapné chvilky, která by mohla nastat. Až získáte po dvou třech platbách jistotu, kartu můžete s klidem nechávat na dně tašky. Nebo doma“.
3) „Přikládejte nálepku na vrchní okraj terminálu. Jinde už to osobně ani nezkouším, funguje to vždycky“.
4) „Přikládejte nálepku co nejblíž a opravdu ji tam chvíli držte. Prvně je to nezvyk, protože karta je rychlejší, ale rychle si na to zvyknete“.
5) „Já mám iPhone 6S. Vím, že ostatním nálepka nejlépe funguje uprostřed zadní části telefonu, mně na šestce ale nejlépe vespod“.
6) „Vypněte si NFC v telefonu, fakt se to vzájemně ruší“.

Doufáme, že vám rady kolegů pomohou. Už brzy bude placení s nálepkou ještě o něco pohodlnější. To až si na ní budete moci změnit PIN. Kdy to bude, se jako vždy dozvíte na našich sociálních sítích Facebook, TwitterGoogle+.

Pokud se nálepce teprve chystáte dát šanci, zažádat o ni můžete ve svém internetovém bankovnictví.

Vaše Air Bank

Zpět na novinky