Co je pro nás klíčové? Potřebujeme k nám najít spřízněnou duši. Řada věcí se dá naučit, ale úsměv, naladění, vlídný přístup, a když je potřeba, tak přidat, se hledá obtížně.

Co by vás na pozici čekalo?
- zajišťování povinné administrativy (žádat o práva a přístupy do systémů, sledování docházky, objednávat ubytování na služební cesty);
- činnosti spojené s chodem naší budovy (pečovat o své kolegy, aby měli vhodné podmínky pro svou práci);
- jste nedílnou součástí recepce, která funguje od 8:00 do 17:00;
- spolupráce s ostatními odděleními (Péče o zaměstnance, Obchod,…).
Koho do týmu rádi přivítáme?
- Rád/a pracujete s lidmi;
- Je vám vlastní osobní odpovědnost, aktivní a samostatný přístup k řešení problémů;
- Jste (ne) snesitelně organizovaný/á a ve všem máte pořádek a systém;
- Baví vás zdolávat každodenní výzvy i překážky a řešit hlavolamy, které pro vás nachystají vaši kolegové.
- Pokud máte zkušenost s podporou managementu a s organizací menších firemních akcí, tak budete mít začátek určitě jednodušší.
Proč u nás budete pracovat rádi?
- Šlapeme do inovací. Chceme být tahouni trhu a nebojíme se zkoušet nové věci, pokud by mohly něco zpříjemnit nebo zjednodušit.
- Do naší DNA máme napevno vepsané čtyři hodnoty – otevřenost, odvahu, jednoduchost a přátelství.
- Židle na vás čeká v pražských Dejvicích v PPF Gate.
- Pracujeme také ve flexi režimu – odkudkoli a kdykoli. Týmová spolupráce je pro nás ale stejně důležitá.
Jak vypadá namlouvání s budoucími kolegy/němi?
- Klikněte na "Mám zájem" a přiložte váš aktuální životopis;
- zavolá vám Klára z Péče o zaměstnance a probereme detaily;
- potkáme se na online společném setkání a poznáte šéfa Luboše.
Práce v Air Bank má smysl. Vidíte výsledky své práce. Tým vám pomůže, kdykoliv budete potřebovat. I na vás bude, jaký klienti budou mít zážitek a jestli budou mít Air Bank rádi.
Luboš a Klára