Oddělení CRM je srdcem naší komunikace s klienty. Právě tady přetváříme data v smysluplné a personalizované zážitky. Jak to funguje v praxi? Na základě dat pomáháme našim klientům ve vhodný čas s tím, jak používat naše služby. A právě zde nastupuje Vaše role – jako analytická podpora pro tvorbu CRM komunikace budete klíčovou postavou, která pomůže zajistit, aby nabídky byly nejen přesně cílené a relevantní, ale i komunikované ve správný čas. Baví Vás hledat v datech příběhy, které nám pomohou ještě lépe pochopit potřeby našich klientů? Pak je tohle místo přesně pro Vás!
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE NAŠICH ANALYTIKŮ?
- Konzultace:
- Společně s kampaníky (kampaňovými specialisty), kteří vytváří samotnou kampaň konzultují její zadání, cílové skupiny a naše datové možnosti.
- Implementace:
- Nastavují klíčové technické parametry kampaní v systému SAS a definují pravidla výběru cílové skupiny pomocí SQL.
- Vytvořený obsah od kreativních specialistů implementují do systému SAS.
- Testování a spuštění:
- Kampaň odesílají na QA oddělení, které vše pořádně otestuje. Pokud je vše v pořádku, probíhá ještě kontrola čtyř očí právě mezi našimi analytiky.
- Vyhodnocení a analýzy:
- Po skončení kampaně provádějí její vyhodnocení (analýzu výsledků). Pomocí SQL a Excel nebo PowerBI vytvářejí reporty a přinášejí cenné poznatky o úspěšnosti kampaně, které nám pomohou při dalším zlepšování.
CO POTŘEBUJEME OD VÁS?
- Důslednost a pečlivost – komunikujeme na velké množství klientů a není zde prostor pro nepozorné chyby.
- V SQL umíte vytahovat data pomocí scriptů. Dostali jste se k joinům, agregačním funkcím, zvládáte analytické a window funkce. Tato znalost je pro nás nutností.
- Neobejdeme se ani bez Excelu - kontingenční tabulky, vlookup, xlookup, countIF, podmíněné agregační funkce, filtr IF then.
- Analytické myšlení – dokážete se nad věcmi zamyslet a pomocí logiky dojít ke správnému závěru.
Bez toho se bohužel neobejdeme. Ostatní jako SAS nebo PowerBI Vás dokážeme naučit.
CO BY SE VÁM U NÁS MOHLO LÍBIT?
- Tým lidí, který se rád pravidelně setkává v kanceláři – ale zároveň chápeme, že někdy je potřeba pracovat z domova, stačí se domluvit se svým šéfem.
- Pracujeme pro banku, která si cení otevřenosti, odvahy, jednoduchosti a přátelství.
- Krásných 5 týdnů dovolené + 5 dní volna za rok na cokoliv.
- Kvalitní zdravotní péči v síti prémiových klinik Canadian Medical/EUC Premium zdarma.
- Příspěvek na penzijní připojištění či doplňkové penzijní spoření ve výši 2000 Kč měsíčně.
- A mnohem více, stačí se na setkání zeptat.
ZKUSÍME TO SPOLU?
Přihlaste se vyplněním formuláře pod inzerátem a přiložte aktuální životopis. Počkejte na telefonát od Jany z Péče o zaměstnance, kde probereme vše do detailu. V případě oboustranného zájmu se potkáme online s Jakubem, šéfem týmu.
Těšíme se na vás!
Jakub, Jana a celá Air Bank