Jsme banka, která si zakládá na tom, že ji mají klienti rádi. Proto připravit komunikaci hned pro 1 300 000 z nich je velká výzva! Nehledáme ostříleného markeťáka ani nepotřebujeme zkušenost z banky. A koho hledáme a o čem je práce „kampaníka“? ⬇️⬇️⬇️
Jitka: „Kandidát/ka na tuhle pozici určitě musí mít analytické myšlení. Nehledáme analytika, ale někoho, kdo si umí problém nebo úkol rozpadnout na části, nad věcmi se zamyslet a koukat na ně z větší perspektivy.“
Hodit se Vám také bude:
Jitka: „Rozjeli jsme nový formát fungování mezi kampaníky — tandemy. To znamená, že dva kampaníci (senior a medior) pracují na specifické oblasti komunikace jako například podnikatelé, běžné bankovnictví, dětské účty a vzájemně se podporují a pomáhají si. A právě teď hledáme k seniorce Míše parťáka, se kterým bude tvořit zelené kampaně.“
Dále se také dostanete k:
Zajímá Vás, jak vypadá samotný tým nebo proč to kampaníky v Air Bank prostě baví? 💚
Jitka: „Lidsky k nám zapadne každý, kdo si umí udělat legraci. Umíme zamakat, ale taky se rádi zasmějeme nebo vyrazíme po práci posedět do Klubovny za Gate. Umění hrát fotbálek může být výhodou, protože náš prezident přes sport a kulturu Jakub pořádá již druhý ročník turnaje. O hospodské záležitosti (čti bowling, pubkvíz) se zase stará Míša.
A proč pracujeme v Air Bank?
Jsou to kolegové a firemní kultura, důraz na smysluplné služby pro klienty a hodnoty jako přátelskost a pravdivost, které se odrážejí v každodenním kontaktu s kolegy. Jsme upřímní, ale jednotní ve společném cíli, zároveň máme možnost přicházet a realizovat nové nápady a trendy.“
Pokud ano, vyplňte formulář a přiložte aktuální životopis. V co nejkratší době se vám ozvou kolegyně z Péče o zaměstnance, proberete pár detailů a třeba si domluvíme pohovor.
Těšíme se na Vaše reakce
Jitka, Terka a celá Air Bank
Zajímá nás každý, kdo nás dokáže posunout v bankovním světě dál.