Aneta na telefonní lince

Anetu jsme naučili telefonovat, abyste se co nejrychleji dostali k řešení vaší situace. Když nám zavoláte a zvedne to Aneta, stačí jí říci, co potřebujete vyřešit. Ona vás buď předá člověku, který vám dokáže poradit, nebo vám s běžnými věcmi poradí sama a pošle vám SMS zprávu s podrobnostmi.

Jak se Anety ptát?

Spousta lidí si myslí, že jako robot bude Aneta rozumět pouze klíčovým slovům. Opak je pravdou, Aneta nejlépe rozumí jednoduchým větám. Takovým, kde řeknete, co potřebujete udělat a s čím. Funguje totiž podobně jako internetový vyhledávač; podle toho, co jí řeknete, pátrá v paměti, aby zjistila, co vám odpovědět. Na rozdíl od vyhledávače si ale může vybrat jen jednu možnost, a proto si neví rady, když je dotaz příliš obecný. Například pokud řeknete jen slovo „PIN“, Aneta vám nemůže poradit, protože neví, jestli chcete PIN zobrazit, změnit, nebo vám nepřišel ke kartě. Mnohem lepší je tedy říci: „Jak si zobrazím PIN“? Pak už Aneta ví, co potřebujete, a ráda vám poradí.

Jak na to, aby vás Aneta slyšela?

Kvalita zvuku v telefonu bohužel není úplně dokonalá. Navíc, když s Anetou mluvíte přes reproduktor nebo sluchátka, kvalita se ještě zhoršuje. Je tedy možné, že vám Aneta v takovém případě nebude rozumět a přepojí vás na živého operátora.

Jak vám může pomoci?

Chápeme, že některé situace je potřeba řešit s člověkem. Nicméně pokud Anetě situaci aspoň nastíníte, předá tuto informaci operátorovi. Díky tomu bude vědět, co potřebujete. Zároveň vás může rovnou spojit se správným člověkem, a vyhnete se tak zbytečnému čekání nebo přepojování.

Aneta vám může také sama zavolat

Právě teď učíme Anetu i aktivně klienty kontaktovat. Může se tedy stát, že vám zavoláme, a když to zvednete, uslyšíte na druhém konci Anetu.

Co by se vám mohlo hodit

Ještě by se vám mohlo hodit, podívat se na to, jak funguje Aneta v naší aplikaci, nebo na webových stránkách.

Poradna