Založte si účet u banky, která dělá věci jednoduše
Získáte 5* aplikaci, ve které zvládnete vše jednoduše a na pár ťuknutí. Včetně spoření a investic.
A při placení kartou ještě ušetříte.
Získáte 5* aplikaci, ve které zvládnete vše jednoduše a na pár ťuknutí. Včetně spoření a investic.
A při placení kartou ještě ušetříte.
Za co si u nás můžete připlatit? Všechny placené volitelné služby najdete pohromadě v našem ceníku.
Čím víc naše služby a náš účet používáte, tím víc výhod pro vás máme.
Čím víc naše služby a náš účet používáte, tím víc výhod pro vás máme.
Rozdělte si je na více účtů podle svých potřeb, ať už s kartou, nebo bez. Všechny účty uvidíte přehledně v aplikaci a peníze si mezi nimi přesunete jednoduše prstem.
Jednoduše ho tak naučíte zacházet s penězi a třeba si i šetřit na různá přání. Stačí, když mu ke svému účtu založíte účet pro dítě do 14 let. Získat může i vlastní platební kartu a dětskou verzi aplikace My Air. Pokud už mu ale bylo 15 let, pak pro něj máme jeho vlastní běžný účet.
Jde to snadno. U všech účtů, ke kterým máte přístup, můžete sledovat, co se na nich děje, a také z nich jednoduše platit. A to ať už jde o váš vlastní, společný rodinný, nebo třeba účet vašeho partnera či partnerky. To všechno pohodlně v mobilní aplikaci My Air i v internetovém bankovnictví.
Díky rozložení platby totiž můžete snadno ulevit svému rozpočtu. Podle svého si vyberete, jakou platbu si přejete zpětně rozložit. My vám pošleme peníze zpět na účet a vy nám je pak vrátíte ve 3 měsíčních splátkách. A to jen za jednorázový poplatek 50 Kč.
Díky rozložení platby totiž můžete snadno ulevit svému rozpočtu. Podle svého si vyberete, jakou platbu si přejete zpětně rozložit. My vám pošleme peníze zpět na účet a vy nám je pak vrátíte ve 3 měsíčních splátkách. A to jen za jednorázový poplatek 50 Kč.
Tip: S bankovní identitou si účet založíte ještě rychleji. Ušetří vám třeba nahrávání dvou dokladů totožnosti a aktivační platbu z jiného účtu.
Jeden ze /100 důvodů, proč i banku můžete mít rádi
Poznejte všechny důvodyDíky Záruce spokojenosti nám můžete dát rychle vědět, že jsme někde udělali chybu, a za službu, která neproběhla tak, jak jsme slíbili, si můžete poplatek vrátit. Je to vlastně taková forma reklamace — vy nám řeknete, že jste s něčím nebyli spokojeni, a proto za to nechcete platit…
Máte účet ještě u své původní banky a chcete rychle vědět, co se na něm děje? Zůstatek i historii plateb si můžete jednoduše prohlédnout přímo z našeho internetového bankovnictví nebo z aplikace My Air. Tato služba se jmenuje multibanking a je zdarma…