Hlášení pojistné události

Jestli u svého pojištění výdajů, úmrtí nebo invalidity 3. stupně potřebujete nahlásit pojistnou událost, řekneme vám, jak na to.

Pojistnou událost můžete nahlásit až 4 roky zpětně, a to ve svém internetovém bankovnictví v části Pojištění / Pojištění výdajů, úmrtí a invalidity / Hlášení události. Přímo odtud můžete také poslat všechny potřebné doklady. V mobilní aplikaci zatím hlášení pojistné události nenajdete.

Pojistnou událost vždy šetří a vyřizuje pojišťovna. Jakmile ji převezme, pošle vám o tom do 4 pracovních dnů SMS zprávu s číslem, které události přidělila. Jestli vás kolem pojistné události ještě něco zajímá, obraťte se prosím přímo na pojišťovnu. Napsat jim můžete na airbank.pojisteni@cardif.cz nebo zavolat na 234 240 234.

U pojištění pravidelných výdajů pamatujte prosím na to, že vám pojištění začne pomáhat od 31. dne pracovní neschopnosti nebo ztráty zaměstnání. Když pojistná událost trvá kratší dobu, nemá cenu ji hlásit. U ztráty zaměstnání počítejte ještě s tím, že vám pojištění pomáhá po 90 dnech od sjednání nebo změny pojištění. Pro vaši lepší představu jsme načrtli příklad, jak může probíhat nahlášení a výplata peněz:

U pracovní neschopnosti:

Při ztrátě zaměstnání:

Aby vám pojišťovna mohla co nejdříve peníze vyplatit, potřebuje od vás různé dokumenty. Ke každému typu pojistné události jiné. Jaké, to najdete v Hlášení pojistné události. Můžete si je stáhnout z následujícího seznamu:

Hlášení pojistné události

Lékařský dotazník — pracovní neschopnost pojištěného

Lékařský dotazník — invalidita 3. stupně

Lékařský dotazník — úmrtí

Peníze dostanete nejpozději 3 dny poté, co vám pojišťovna napíše, že práci na pojistné události ukončila.

Poradna