Záleží nám na tom, aby nás novináři měli rádi

Ptejte se na cokoliv, rádi odpovíme

Kdo vám bude odpovídat?

Za to jsme zodpovědní právě my dva.

Jana Karasová

Tisková mluvčí Air Bank

JPG

Vladimír Komjati

Vedoucí oddělení Komunikace

JPG
Zavolejte nám+420 606 044 990

Marketing

Pokud s námi chcete probrat reklamu nebo jinou spolupráci, nevolejte, ale pošlete nám raději mail.

Abyste ale nepsali zbytečně, radši vás předem upozorníme, že v Air Bank děláme věci hodně po našem. Třeba u nás nenajdete tištěnou inzerci v časopisech nebo v novinách, nevysíláme ani rozhlasové spoty. Venkovní reklamní plochy nám zajišťuje agentura Médea a o sponzoring se stará naše mateřská skupina PPF. Jestli pro nás ale máte něco úplně jiného, rádi se na to podíváme, a když nás to zaujme, ozveme se.

poslat mail

Po(d)klady ke stažení

Přichystali jsme pro vás tematické balíčky, ve kterých kromě fotografií najdete zajímavosti nejen o našich službách.

Bezkontaktní výběry z bankomatů

Jako první v Česku jsme spustili bezkontaktní výběry z bankomatů.

Stáhnout materiály

Ilustrační fotografie

Potřebujete fotku naší pobočky, platební karty nebo nálepky? Najdete je tady.

Stáhnout fotografie

Naši lidé

Potřebujete fotku generálního ředitele, náčelníka marketingu nebo odborníka na platební karty?

Stáhnout fotografie

O Air Bank

Podívejte se na nejzajímavější informace o nás.

O Air Bank

Logo Air Bank

Potřebujete naše logo? Tak tady ho máte.

Stáhnout logo

Ceník

Náš ceník je jednoduchý a přehledný. Přesvěčte se.

Stáhnout ceník

Co je u nás nového

Jste si jistí, že využíváte Odměny naplno?

Odměny za placení toho umí víc, než si možná myslíte. Kromě vracení peněz z nákupů vám dokážou dát i okamžitou slevu hned při placení a nejnověji v…

Přečíst celé

Tiskové zprávy

18. 5. 2020

Češi se během karantény přesunuli na internet. Nejvíce vzrostl zájem o online komunikaci, zábavu, nákupy a bankování

Téměř každý druhý Čech (47 %) během nouzového stavu začal častěji využívat některou z online alternativ pro komunikaci a sociální kontakt. Vyplývá to z květnového průzkumu agentury IPSOS pro Air Bank. Kvůli nejrůznějším omezením, která v Česku v posledních dvou měsících panovala, začali lidé více než obvykle využívat také aplikace spojené se zábavou (45 %) a nakupovat online (41 %). Respondenti v průzkumu rovněž uvedli, že častěji využívají i mobilní a internetové bankovnictví (39 %) nebo aplikace přinášející aktuální zprávy (39 %).

Přečíst celé