Založ si účet, který sype. Bez podmínek a chytáků
Je úplně zadarmo, dostaneš k němu spoření s ročním 5% úrokem a místo hvězdiček pod čarou 5* aplikaci. A to chceš!
Je úplně zadarmo, dostaneš k němu spoření s ročním 5% úrokem a místo hvězdiček pod čarou 5* aplikaci. A to chceš!
Jo, mít u nás účet je prostě obohacující. Rovnou ti na něj pošleme pětistovku, ať si máš z čeho šetřit nebo co utrácet. Stačí, když si účet do 30. dubna založíš a do konce května propojíš s aplikací My Air. Jenom pozor, funguje to až od 15 let. Pokud jsi mladší, mrkni s rodiči na náš účet pro děti.
U nás děláme věci jinak, protože fakt chceme být banka, kterou mají lidé rádi. Vymýšlíme všechno, jako bychom to dělali pro sebe. Chytře a jednoduše, takže cokoliv vyřešíš jedním prstem v mobilu. Na digitální pohodu. A to neříkáme my, ale milion spokojených klientů. Klidně koukni na sítě nebo hodnocení appky ve storech.
Za normální věci je normální neplatit. Ale když chceš něco extra navíc, třeba vybírat zadarmo z bankomatů po celém světě, pár korun si za to vezmeme. Tady je náš ceník, který se vejde na jednu stránku. A takhle přehledné u nás budeš mít všechno.
Od 18 let se v aplikaci můžeš taky jednoduše pojistit na cesty, investovat a spoustu dalších věcí. Samozřejmě ti vždycky dopředu řekněme, kolik to bude stát. A mákneme na tom, aby to bylo co nejmíň.
Účet si založíš na pár ťuknutí v appce. Pak si na něj pošleš 1 kačku pro ověření z účtu, co máš jinde, a je to. Jestli účet jinde nemáš, strč do kapsy občanku a stav se u nás, ze zákona se musíme seznámit osobně. Neboj, sfoukneme to za chvíli. A pokud ti náhodou ještě nebylo 15, pošli tenhle odkaz svému dospělákovi, vyřešíte to spolu.
Svůj vlastní účet si u nás může sám založit každý, komu už bylo alespoň 15 let a má platné české telefonní číslo. Založit si účet u nás je možné: Na našich webových stránkách nebo v mobilní aplikaci Zvládnete to na pár kliků. Tu si stáhnete z obchodu Google Play nebo App Store…
Tuto službu jsme se rozhodli zavést proto, že věříme, že by člověk neměl platit za něco, co nefunguje tak, jak má. Díky ní nám totiž můžete dát rychle vědět, že jsme někde udělali chybu, a za službu, která neproběhla tak, jak jsme slíbili, si vrátit poplatek…