Chcete 500 Kč na vyzkoušení účtu? Dál pátrat nemusíte
Založte si první účet u nás v aplikaci My Air a peníze jsou vaše.
Založte si první účet u nás v aplikaci My Air a peníze jsou vaše.
Založit si u nás poprvé účet je obohacující zážitek. Když to totiž uděláte do 31. března 2023, pošleme vám na něj rovných 500 Kč. Stačí si účet propojit s mobilní aplikací My Air a během pár dnů vám na něm peníze přistanou. Propojení je třeba stihnout do 30. dubna 2023, ale zabere minutku, takže to určitě zvládnete
Od začátku děláme všechno proto, aby pro vás bylo bankování tak jednoduché jako zapnutí televize a příjemné jako posezení s přáteli. Proto máme jen jeden typ běžného účtu, který ale umí všechno, co většina z nás potřebuje. Pár příkladů najdete tady, a na zbytek se můžete podívat do našeho ceníku.
Chcete více účtů nebo další užitečné služby? Žádný problém, za poplatek u nás můžete mít až 10 běžných účtů nebo si vybrat takové volitelné služby, které se vám právě hodí. Všechny pohromadě najdete v našem ceníku.
Jednoduše ho tak naučíte zacházet s penězi a třeba si i šetřit na svá přání. Stačí, když mu ke svému účtu založíte účet pro dítě do 14 let. Získat může i vlastní platební kartu a dětskou verzi aplikaci My Air. Pokud už mu ale bylo 15 let, pak pro něj máme jeho vlastní běžný účet.
Jde to snadno. U všech účtů, ke kterým máte přístup, můžete sledovat, co se na nich děje a také z nich jednoduše platit. A to ať už jde o váš vlastní, společný rodinný, nebo třeba účet vašeho partnera či partnerky. To všechno pohodlně v mobilní aplikaci My Air i v internetovém bankovnictví.
Díky rozložení platby totiž můžete snadno ulevit svému rozpočtu. Sami si vyberete, jakou platbu si přejete zpětně rozložit. My vám pošleme peníze zpět na účet a vy nám je pak vrátíte ve 3 měsíčních splátkách. A to jen za jednorázový poplatek 50 Kč.
U nás můžete vložit hotovost zdarma na pobočce v našem vkladomatu. Vklad na účet může udělat pouze klient, který u nás má založený účet, protože na pobočkách nemáme hotovostní pokladny. Vložit pomocí naší karty můžete ale i na účet jiného našeho klienta…
Tuto službu jsme se rozhodli zavést proto, že věříme, že by člověk neměl platit za něco, co nefunguje tak, jak má. Díky ní nám totiž můžete dát rychle vědět, že jsme někde udělali chybu, a za službu, která neproběhla tak, jak jsme slíbili, si vrátit poplatek…
Máte účet ještě u své původní banky a chcete rychle vědět, co se na něm děje? Zůstatek i historii plateb si můžete jednoduše prohlédnout přímo z našeho internetového bankovnictví nebo z aplikace My Air. Tato služba se jmenuje multibanking a je zdarma…