Převést si účet k nám je snazší, než si myslíte
Váš účet v jiné bance k nám převedeme raz dva tři.
Váš účet v jiné bance k nám převedeme raz dva tři.
O převedení účtu lehce požádáte v internetovém bankovnictví v části Nastavení / Žádosti a smlouvy / Nabídka služeb — Mobilita. V žádosti vyplníte číslo převáděného účtu, jeho měnu, a také to, na který účet u naší banky chcete starý účet převést…
Díky Záruce spokojenosti nám můžete dát rychle vědět, že jsme někde udělali chybu, a za službu, která neproběhla tak, jak jsme slíbili, si můžete poplatek vrátit. Je to vlastně taková forma reklamace — vy nám řeknete, že jste s něčím nebyli spokojeni, a proto za to nechcete platit…
Vedení jednoho účtu od každé měny u nás máte zdarma. Na výběr máte korunový, eurový a dolarový účet. Pokud chcete mít v dané měně více účtů, měsíčně si od vás za vedení všech vezmeme dohromady 10 korun, ať už jich máte 5 nebo 10…