Zamknutí a odemknutí karty a nálepky
Může se stát, že platební kartu nebo nálepku nebudete moci najít nebo ji ztratíte. V tom případě je dobré vědět, jak kartu uzamknout.
Může se stát, že platební kartu nebo nálepku nebudete moci najít nebo ji ztratíte. V tom případě je dobré vědět, jak kartu uzamknout.
Přihlaste se do internetového bankovnictví a v horním menu klikněte na Účty a karty (1). V levém menu pak otevřete odkaz Karty k účtu (2) a klikněte na Zamknout / Odemknout kartu nebo nálepku (3).
U odemknutí karty se hodí vědět, že z důvodu bezpečnosti budete moci s kartou po odemknutí platit na internetu až následující pracovní den po 12. hodině. Platby u obchodníka, vklady i výběry z bankomatu budou funkční okamžitě.
Pokud pro zablokování karty nebudete mít zrovna přístup na internet nebo jste pouze držitelem karty k účtu někoho jiného, můžete nám ve dne i v noci zavolat na telefonní číslo
+420 547 134 134.
Potřebujete vydat novou kartu nebo nálepku? Podívejte se na návod Vydání náhradní karty nebo nálepky.