Vydání náhradní karty nebo nálepky
Když potřebujete náhradní kartu nebo nálepku, můžete si ji jako majitel účtu snadno sám vydat.
Když potřebujete náhradní kartu nebo nálepku, můžete si ji jako majitel účtu snadno sám vydat.
V internetovém bankovnictví máte 2 možnosti.
Nová karta nebo nálepka by k vám měla dorazit do 10 dní i s návodem na aktivaci, a to obyčejnou poštou na adresu, kterou uvedete v žádosti. Dbejte prosím na dostatečné označení zvonku a schránky správným jménem, ať k vám pošťák trefí. Na pobočky karty neposíláme.
K penězům se můžete dostat dřív, než vám kartu pošleme. Pokud máte chytrý telefon s podporou NFC, můžete si hned po dokončení žádosti o kartu nastavit placení a výběry mobilem. Jednoduše si z detailu karty v mobilní aplikaci kartu přidáte do Google Pay nebo Apple Pay a můžete vyrazit do obchodu nebo k bezkontaktnímu bankomatu.
Pokud jste majitelem účtu a telefon s podporou NFC nemáte, nebo jste požádali o náhradní nálepku, máme pro vás jinou možnost. Zastavte se u nás na pobočce s občanským průkazem a mobilním telefonem. Tam vám společně vydáme kód pro vklad a výběr, který u bankomatu kartu nahradí.
Náhradní kartu pro držitele vám půjde vydat pouze v internetovém bankovnictví. Mobilní aplikace to zatím neumí.
Pokud vám nejde o náhradní kartu požádat, pravděpodobně jste o ni požádali dříve a tuto žádost jste zrušili. V takovém případě je třeba si požádat o novou platební kartu. Překážkou pro vydání karty může být také záporný zůstatek na vašem účtu nebo exekuční blokace.