Vydání náhradní karty nebo nálepky

Náhradní kartu nebo nálepku si majitel účtu vydá jednoduše :

V internetovém bankovnictví
nebo mobilní aplikaci

Účty a karty / Karty k účtu

U vybrané karty nebo nálepky zvolíte možnost Žádost o náhradní kartu nebo nálepku. Náhradní karta vás pak nebude stát ani korunu.

nebo

Nastavení / Žádosti a smlouvy / Nabídka služeb – Náhradní karta nebo nálepka

Menu / Služby / Karty a nálepky

U vybrané karty nebo nálepky přejdete na její detail a zvolíte Náhradní karta nebo Náhradní nálepka.

Dorazit by k vám měla do 10 dní i s návodem na aktivaci, a to obyčejnou poštou na adresu, kterou uvedete v žádosti. Dbejte prosím na dostatečné označení zvonku a schránky správným jménem, ať k vám pošťák trefí. Hodí se vědět, že na pobočky karty neposíláme.

A jak se dostanete k penězům, než vám kartu pošleme? Pokud máte chytrý telefon s podporou NFC, můžete si hned po dokončení žádosti o kartu nastavit placení a výběry mobilem. Jednoduše si z detailu karty v mobilní aplikaci kartu přidáte do Google Pay nebo Apple Pay a můžete vyrazit do obchodu nebo k bezkontaktnímu bankomatu.

Pokud jste majitelem účtu a telefon s podporou NFC nemáte, nebo jste požádali o náhradní nálepku, máme pro vás jinou možnost: zastavte se u nás na pobočce s občanským průkazem a mobilním telefonem. Tam společně vydáme kód pro vklad a výběr, který u bankomatu nahradí kartu.

Nejde mi požádat o náhradní kartu

O náhradní kartu vám pravděpodobně nepůjde požádat ve chvíli, kdy už jste o ni požádali dříve a takovou žádost zrušili. V takovém případě je třeba si požádat o  novou platební kartu. Překážkou pro vydání karty může být také záporný zůstatek na vašem účtu nebo exekuční blokace.

Poradna