Vydání náhradní karty nebo nálepky

Náhradní kartu nebo nálepku si majitel účtu vydá jednoduše:

V internetovém bankovnictví

Účty a karty / Karty k účtu

U vybrané karty nebo nálepky zvolíte možnost Žádost o náhradní kartu nebo nálepku. Náhradní karta vás pak nebude stát ani korunu.

nebo

Nastavení / Žádosti a smlouvy / Nabídka služeb — Náhradní karta nebo nálepka

Hodí se vědět, že mobilní aplikace tuto možnost zatím neumí.

A jak se dostanete k penězům bez karty či nálepky? Pokud jste majitelem účtu, stačí, když se za námi zastavíte na pobočku a budete mít s sebou občanský průkaz a mobilní telefon. Tam společně vydáme kód pro vklad a výběr, který u bankomatu nahradí debetní kartu.

Další možností je výběr u Sazky. Ten vás s Malým tarifem vyjde na 10 korun, s Velkým ho máte zdarma.

V případě, že vlastníte chytrý telefon s podporou NFC, můžete si aktivovat placení mobilem ještě předtím, než vám dorazí karta plastová. Platby mobilem si snadno nastavíte u telefonů s operačním systémem Android i iOS. Díky tomu tak můžete platit v obchodech, i když ještě kartu nemáte fyzicky u sebe. Je důležité říct, že u nálepky tuto možnost nenajdete.

zpět

Další témata

Internetové a mobilní bankovnictví
Více informací