Vydání náhradní karty nebo nálepky

Když potřebujete náhradní kartu nebo nálepku, můžete si ji jako majitel účtu snadno sám vydat.

V internetovém bankovnictví máte 2 možnosti.

  1. Běžte na Účty a karty (1)Karty k účtu (2). U vybrané karty nebo nálepky zvolte možnost Žádost o náhradní kartu nebo nálepku (3). Náhradní karta vás pak nebude stát ani korunu.
  2. Nebo můžete jít na Nastavení (4), kde poté vlevo kliknete na Žádosti a smlouvy (5)Nabídka služeb (6).
  3. Na stránce pak už jen zvolíte možnost Náhradní karta (7).

Nová karta nebo nálepka by k vám měla dorazit do 10 dní i s návodem na aktivaci, a to obyčejnou poštou na adresu, kterou uvedete v žádosti. Dbejte prosím na dostatečné označení zvonku a schránky správným jménem, ať k vám pošťák trefí. Na pobočky karty neposíláme.

Placení před aktivací karty pomocí chytrého telefonu

K penězům se můžete dostat dřív, než vám kartu pošleme. Pokud máte chytrý telefon s podporou NFC, můžete si hned po dokončení žádosti o kartu nastavit placení a výběry mobilem. Jednoduše si z detailu karty v mobilní aplikaci kartu přidáte do Google Pay nebo Apple Pay a můžete vyrazit do obchodu nebo k bezkontaktnímu bankomatu.

Pokud jste majitelem účtu a telefon s podporou NFC nemáte, nebo jste požádali o náhradní nálepku, máme pro vás jinou možnost. Zastavte se u nás na pobočce s občanským průkazem a mobilním telefonem. Tam vám společně vydáme kód pro vklad a výběr, který u bankomatu kartu nahradí.

Co by se vám mohlo hodit

Náhradní kartu pro držitele vám půjde vydat pouze v internetovém bankovnictví. Mobilní aplikace to zatím neumí.

Pokud vám nejde o náhradní kartu požádat, pravděpodobně jste o ni požádali dříve a tuto žádost jste zrušili. V takovém případě je třeba si požádat o novou platební kartu. Překážkou pro vydání karty může být také záporný zůstatek na vašem účtu nebo exekuční blokace.

Poradna