Pro to, abychom vám mohli vyplatit odměnu, je nutné, aby z vašeho účtu jednorázovou platbou, pomocí debetní karty, trvalým příkazem nebo inkasem odešlo alespoň 600 korun včetně DPH za vyúčtované hlavní služby O2.
Do útraty se započítávají:
- vybrané paušální služby, které platíte zpětně za určité období (mobilní volání, mobilní data, internet, O2 TV, fixní hlas a barevné linky)
- poplatky za volitelné balíčky (MIN, SMS, Data, Chytré volání do zahraničí, Kino, Svět, Top Svět, Voyo, O2 Security, Rodinné sledování, Pevná IP adresa)
- krátkodobé i dlouhodobé slevy na tarif nebo volitelný balíček
- placený provoz nad rámec volných jednotek v tarifu (např. MMS)
- paušální služby O2 Family, které platíte zpětně za určité období (mobilní volání, mobilní data, internet, O2 TV)
Do útraty se nezapočítávají:
- předplacené služby, tzn. ty, které platíte dřív, než je využijete
- ostatní paušální služby placené zpětně za určité období (např. O2 Machine, CarControl, Office 365, O2 Cloud, Chytrá domácnost, O2 Chytré hodinky atd.)
- platby 3. stranám, například jízdenky do MHD
- platby za Multi internet, HW pojištění, Cestovní pojištění a O2 Knihovnu
- pronájem Hardware, Hardware splátky nebo jednorázový nákup Hardware
- univerzální služba (ZTP / Sociální příspěvek)
- ostatní platby (poplatky, tištěné vyúčtování)
- dobropis / kredity / přeplatky a nedoplatky z jiných období
V případě, že si nejste jistí, zda se do útraty vaše služby O2 počítají, koukněte do smlouvy s O2, kde máte služby, za které platíte, vypsané. Nebo zavolejte na 800 02 02 02, kde vám kolegové z O2 rádi poskytnout bližší informace ke sjednané službě.