Pravidlo útraty u výhody 300 korun měsíčně

Jednou z podmínek pro výplatu odměny 300 korun je, aby z vašeho účtu jednorázovou platbou, pomocí debetní karty, trvalým příkazem nebo inkasem odešlo alespoň 600 korun včetně DPH za vyúčtované hlavní služby O2.

Do útraty se započítávají:

  • vybrané paušální služby, které platíte zpětně za určité období (mobilní volání, mobilní data, internet, O2 TV, fixní hlas a barevné linky)
  • poplatky za volitelné balíčky (MIN, SMS, Data, Chytré volání do zahraničí, Kino, Svět, Top Svět, Voyo, O2 Security, Rodinné sledování, Pevná IP adresa)
  • krátkodobé i dlouhodobé slevy na tarif nebo volitelný balíček
  • placený provoz nad rámec volných jednotek v tarifu (například MMS)
  • paušální služby O2 Family, které platíte zpětně za určité období (mobilní volání, mobilní data, internet, O2 TV)

Do útraty se nezapočítávají:

  • předplacené služby, to jsou ty, které platíte dřív, než je využijete
  • ostatní paušální služby placené zpětně za určité období (například O2 Machine, Car Control, Office 365, O2 Cloud, Chytrá domácnost, O2 Chytré hodinky, a podobně)
  • platby třetím stranám, například jízdenky na MHD
  • platby za Multi internet, HW pojištění, cestovní pojištění a O2 Knihovnu
  • pronájem hardwaru, hardware na splátky nebo jednorázový nákup hardwaru
  • univerzální služba (ZTP / sociální příspěvek)
  • ostatní platby (poplatky, tištěné vyúčtování)
  • dobropis / kredity / přeplatky a nedoplatky z jiných období
  • platby za služby z nabídky Nej.cz

V případě, že si nejste jistí, jestli se vaše služby O2 do útraty počítají, koukněte do smlouvy s O2, kde máte služby, za které platíte, vypsané. Nebo zavolejte na 800 02 02 02, kde vám kolegové z O2 rádi poskytnout bližší informace ke sjednané službě.

Poradna