Jednou z podmínek pro výplatu odměny 300 korun je, aby z vašeho účtu jednorázovou platbou, pomocí debetní karty, trvalým příkazem nebo inkasem odešlo alespoň 600 korun včetně DPH za vyúčtované hlavní služby O2.
Do útraty se započítávají:
- vybrané paušální služby, které platíte zpětně za určité období (mobilní volání, mobilní data, internet, O2 TV, fixní hlas a barevné linky)
- poplatky za volitelné balíčky (MIN, SMS, Data, Chytré volání do zahraničí, Kino, Svět, Top Svět, Voyo, O2 Security, Rodinné sledování, Pevná IP adresa)
- krátkodobé i dlouhodobé slevy na tarif nebo volitelný balíček
- placený provoz nad rámec volných jednotek v tarifu (například MMS)
- paušální služby O2 Family, které platíte zpětně za určité období (mobilní volání, mobilní data, internet, O2 TV)
Do útraty se nezapočítávají:
- předplacené služby, to jsou ty, které platíte dřív, než je využijete
- ostatní paušální služby placené zpětně za určité období (například O2 Machine, Car Control, Office 365, O2 Cloud, Chytrá domácnost, O2 Chytré hodinky, a podobně)
- platby třetím stranám, například jízdenky na MHD
- platby za Multi internet, HW pojištění, cestovní pojištění a O2 Knihovnu
- pronájem hardwaru, hardware na splátky nebo jednorázový nákup hardwaru
- univerzální služba (ZTP / sociální příspěvek)
- ostatní platby (poplatky, tištěné vyúčtování)
- dobropis / kredity / přeplatky a nedoplatky z jiných období
- platby za služby z nabídky Nej.cz
V případě, že si nejste jistí, jestli se vaše služby O2 do útraty počítají, koukněte do smlouvy s O2, kde máte služby, za které platíte, vypsané. Nebo zavolejte na 800 02 02 02, kde vám kolegové z O2 rádi poskytnout bližší informace ke sjednané službě.