Proplacení 10 % útrat kartou až do výše 500 Kč

Je možné, že na nás budete mít k nabídce pár otázek. Tady se snažíme odpovědět aspoň na ty nejdůležitější.

Pro koho odměnu 500 Kč máme a jak ji získat?

V první řadě pro toho, kdo dosud nebyl naším klientem. Pak už stačí, abyste od 1. 7. do 31. 8. 2020 vstoupili poprvé do žádosti o rámcovou smlouvu s námi a sjednali si v ní běžný účet s debetní kartou nebo platební nálepkou. Účet musí být aktivní nejpozději do 30. 9. 2020. Od aktivace vašeho běžného účtu máte dlouhých 60 dní na útraty kartou, ze kterých vám proplatíme 10 % až do maximální výše 500 Kč. Odměnu za založení účtu a platby naší kartou vám připíšeme na váš hlavní běžný účet. Během trvání nabídky ji můžete využít jen jednou na rámcovou smlouvu. Tady se můžete podívat na podmínky nabídky.

Z jakých útrat je možné odměnu získat?

Z jakýchkoliv plateb, které uděláte naší kartou, mobilem nebo platební nálepkou vám proplatíme 10 % až do maximální výše 500 Kč. Ušetříte všude, kde zaplatíte, tedy v kamenných prodejnách i na internetu, doma i v cizině.

Jakým způsobem odměnu dostanu?

Odměnu vám budeme posílat podle toho, jak budete utrácet.

Když za jeden nákup najednou utratíte 5000 Kč nebo víc, do poloviny dalšího měsíce vám celou odměnu ve výši 500 Kč připíšeme na váš hlavní běžný účet.

Jinak vám 10 % ze všech útrat v daném měsíci sečteme a do 15. dne dalšího měsíce vám na účet připíšeme získanou odměnu. Tímto způsobem si můžete postupně nasbírat až 500 Kč. Odměna vám tak může přijít třeba i nadvakrát. Nezapomeňte prosím jen na to, že na útraty máte 60 dnů ode dne aktivace účtu.

Příklad: Když například v červenci zaplatíte 2 × 1000 Kč, odměna ve výši 10 % z této částky (200 Kč) vám přistane na účtu do 15. srpna.

Co když jsem do žádosti o rámcovou smlouvu vstoupil ještě před 1. červencem, ale smlouvu podepsal až potom?

Naše uvítací nabídka je časově omezená a je určena všem klientům, kteří do žádosti o rámcovou smlouvu vstoupili od 1. 7. do 31. 8. 2020 a splnili další podmínky akce. I vy ale můžete při běžném placení naší kartou šetřit, a to díky Odměnám za placení. Podívejte se, jak je to snadné.

Musím čekat na doručení plastové karty, abych mohl platit a získat odměnu?

Nemusíte. Pokud je váš nově založený běžný účet už aktivní a objednali jste si k němu kartu, můžete si ji uložit do svého mobilu a platit okamžitě. Na útraty a získání odměny tak máte o to více času.

Jak poznám, že můj účet je už aktivní?

Vznik rámcové smlouvy se řídí našimi obchodními podmínkami. Jestli jste si účet zakládali na pobočce, splnili jste všechny podmínky a podepsali rámcovou smlouvu, je účet aktivní zpravidla okamžitě.

Jestli u nás zakládáte účet na dálku, tedy přes internetové bankovnictví, mobilní aplikaci, poštou nebo pověřenou společností, potřebujeme ověřit, že jste to skutečně vy. Proto od vás vyžadujeme poslání platby z jiného korunového účtu vedeného v České republice, který už máte vedený na své jméno. Jakmile vám tato platba dorazí na účet a úspěšně zpracujeme vaše doklady totožnosti, je zpravidla aktivní. Pokud vás zajímají podrobnosti, podívejte se do našich obchodních podmínek.

Co dělat, když se mi odměna nepřipsala vůbec?

Jestli na tuto otázku nenajdete odpověď na našem webu, napište nám prosím zprávu ze svého internetového bankovnictví nebo mobilní aplikace. Využít můžete také naši novou část „Zeptejte se nás“ v patičce na www.airbank.cz nebo zavolat na 515 202 202. Kolegové vám rádi pomůžou.

Pomohla vám tato odpověď?
zpět

Další témata

Internetové a mobilní bankovnictví
Více informací