Air Bank na milník milionu klientů dosáhla v březnu 2022, a to po deseti letech působení na trhu. Banka tak roste o přibližně sto tisíc klientů každý rok. V průběhu let postupně rozšiřovala nabídku svých služeb. Od primárního bankovnictví přešla k poskytování také komplexnějších služeb typu hypotečních úvěrů nebo investic. Nyní Air Bank pracuje na zpřístupnění svých služeb klientům z řad OSVČ.
„Od našeho startu se soustředíme na to, abychom klientům pomohli vyřešit jejich finanční potřeby jednoduše, srozumitelně a smysluplně. Pravidelně si ověřujeme, jaká témata z oblasti financí lidi řeší, a přizpůsobujeme tomu naše služby, ať už jde o uživatelsky intuitivní ovládání, plnou online dostupnost, nebo specifické potřeby spojené s bydlením či zajištěním na stáří. Rozšiřující se nabídka našich služeb společně s celkovým nastavením Air Bank, která dlouhodobě patří mezi firmy s nejlepší zákaznickou zkušeností v Česku, se pak k naší velké radosti i po deseti letech promítá do zájmu stále nových a nových klientů o účet v naší bance. To vše nám dává energii pracovat na tom, aby nadále platilo, že i banku můžete rádi,“ říká Michal Strcula, generální ředitel Air Bank.
Air Bank odstartovala v listopadu 2011. Nejprve nabízela běžný a spořicí účet a později přidala spotřebitelskou půjčku. Dnes banka poskytuje širokou škálu služeb, od disponentských účtů pro děti přes hypotéky a investice až po pojištění. Veškeré služby banky lze jednoduše sjednat online, například v mobilní aplikaci My Air, která patří mezi nejlépe hodnocené bankovní aplikace na trhu. V prosinci 2021 se součástí Air Bank stala P2P platforma Zonky a banka tak rozšířila svoji nabídku také o Zonky půjčku a služby pro investory Zonky Rentiér.
Kontakt
Jana Pokorná / tisková mluvčí
Air Bank / člen skupiny PPF
Evropská 2690/17 / 160 00 Praha 6
T +420 776 786 801 / E novinari@airbank.cz