Hlasové ovládání aplikace v češtině si klienti Air Bank rychle oblíbili. Virtuální asistentka Aneta zodpověděla už 110 tisíc dotazů. Nově ji mohou klienti využít i na zařízeních s iOS

Prvního hlasového asistenta pro bankovní aplikaci v češtině spustila Air Bank před dvěma měsíci, nejprve pro klienty, kteří využívají aplikaci My Air pro Android. Za dva měsíce využilo virtuální asistentku Anetu v aplikaci téměř 68 tisíc lidí. Denně jí položí skoro 2 tisíce dotazů, v průměru 4,5 na uživatele. 90 % lidí konverzuje s Anetou hlasem, jen necelých 10 % lidí preferuje psaný chat, který Aneta také umí. Nově mohou klienti banky vyzkoušet hlasové ovládání aplikace My Air i na zařízeních s iOS.

„Přestože je hlasová asistentka teprve ve svých počátcích a určitě se má ještě co učit, už teď ji klienti hojně využívají. U Anety vnímáme velký potenciál do budoucna, protože jde o technologii, která umí klientům výrazně zjednodušit a urychlit bankování. Proto ji plánujeme dál zdokonalovat,“ říká Jiří Suchý, manažer Digitálního bankovnictví Air Bank.

Otevřít aplikaci My Air, kliknout na ikonu Anety a začít mluvit. Tak jednoduchá je komunikace s virtuální asistentkou Anetou v aplikaci My Air. Aneta je k dispozici nepřetržitě a dokáže klientům pomoci s těmi nejčastějšími dotazy a postupy. Aneta se z dotazů neustále učí. A podle toho, na co se klienti nejčastěji ptají, bude banka postupně rozšiřovat škálu úkonů, se kterými si virtuální asistentka poradí.

Mobilní aplikaci My Air využívá už přes 617 tisíc lidí, to znamená 70 % klientů banky. Verzi pro systém iOS má zhruba jedna třetina z nich.

Kontakt

Jana Pokorná / tisková mluvčí Air Bank / tisková mluvčí Zonky
Air Bank / člen skupiny PPF
Evropská 2690/17 / 160 00 Praha 6
+420 776 786 801 / E novinari@airbank.cz

Zpět na tiskové zprávy