Jsme na trhu dva a půl roku a během té doby jsme vytvořili pořádně velkou partu. Dnes je s námi už víc než čtvrt milionu klientů. Máme z toho obrovskou radost, původně jsme si totiž mysleli, že tolik nás bude až o rok později.
Drtivá většina klientů k nám přichází kvůli běžnému účtu, dnes je to celých 85% z nich. Každý pátý klient si k nám pak převádí svůj účet z původní banky s pomocí kodexu mobility. Díky mobilitě se vůbec nemusíte starat o zrušení účtu v původní bance, všechno zařídíme my — včetně převedení všech trvalých příkazů nebo inkas. Nejčastěji k nám s pomocí kodexu mobility přecházíte ze tří největších …čních bank, tedy z České spořitelny, ČSOB a z Komerční banky.
Necelá polovina z vás je z měst nebo vesnic, kde nemáme pobočku ani bankomat. Spoustu našich klientů byste našli i v úplně malých vesničkách, třeba ve Zlátence na Vysočině, Vlkově u Českých Budějovic nebo ve Studené u Plzně. Je to nejspíš díky tomu, že všechno potřebné u nás vyřídíte v internetovém nebo mobilním bankovnictví, případně telefonicky, s kolegy v kontaktním centru. Velký vliv na to určitě mají i Výběry u Sazky, díky kterým se dostanete k penězům úplně snadno i v místech, kde byste na bankomat narazili jen těžko.
I když nemáme v plánu stavět tolik poboček jako …ční banky a všechno důležité s námi vyřídíte přes internet nebo s chytrým mobilem v ruce, jako svou banku si nás vybíráte v každém věku. Každý náš desátý klient má 65 let nebo víc. Dvěma nejstarším klientům je 96 let a používají naše internetové bankovnictví. Nejstarší klient, který zase běžně platí s bezkontaktní kartou, je jen o dva roky mladší. Až si budete říkat, že některé věci už nejsou pro vás, zkuste si vzpomenout na tyhle řádky☺. Starší klienty k nám přivádí hlavně jejich děti nebo vnoučata, to jste, dost možná, právě vy. Asi si umíte představit, jak moc si takové důvěry vážíme.