I do práce můžete chodit rádi

Hledáme asistentku/recepční do Prahy

Vrhli jsme se do pátrání po nové posile pro divize IT a Obchod. Co je pro nás klíčové? Potřebujeme k nám najít spřízněnou duši. Řada věcí se dá naučit, ale úsměv, naladění, vlídný přístup, a umění, že když je potřeba, tak přidám, se hledá obtížně.

Co by vás na pozici čekalo?

  • Máte pod palcem povinnou administrativu (máme spoustu systémů a požadavků, které je potřeba odbavit včas a bez chyb);
  • Zajišťujete činnosti spojené s organizací kalendáře (plánování schůzek, tvorba podkladů a účast na interních schůzkách);
  • Spolupracujete s ostatními odděleními (Péče o zaměstnance, Obchod,…).

Koho do týmu rádi přivítáme?

  • Rád/a pracujete s lidmi;
  • Je vám vlastní osobní odpovědnost, aktivní a samostatný přístup k řešení problémů;
  • Jste (ne) snesitelně organizovaný/á a ve všem máte pořádek a systém;
  • Baví vás zdolávat každodenní výzvy i překážky a řešit hlavolamy, které pro vás nachystají vaši kolegové.
  • Pokud máte zkušenost s podporou managementu a s organizací menších firemních akcí, tak budete mít začátek určitě jednodušší.

Jak vypadá namlouvání s budoucími kolegy/němi?

  • Klikněte na "Mám zájem" a přiložte váš aktuální životopis;
  • zavolá vám Gábi z Péče o zaměstnance a probereme detaily;
  • potkáme se na online společném setkání a poznáte šéfku Veroniku a kolegy z týmu.

Práce v Air Bank má smysl. Vidíte výsledky své práce. Tým vám pomůže, kdykoliv budete potřebovat. I na vás bude, jaký klienti budou mít zážitek a jestli budou mít Air Bank rádi.

Veronika, Gábi a celá Air Bank

Všechny volné poziceMám zájem

Sdílejte pozici

Máte talent, ale svou pozici jste u nás nenašli?

Zajímá nás každý, kdo nás dokáže posunout v bankovním světě dál.
Napište nám

Hledáme lidi, kteří chtějí změnit svět

Co vám nabízíme