I do práce můžete chodit rádi

Hledá se manažer/ka pobočky Air Bank na Šantovce

Jmenuji se Pavlína a pracuji v Air Bank více než 10 let. Vedu moravský tým manažerů a jsme tady fajn parta. Jsou mezi námi nadšení sportovci, cestovatelé, kutilové, adrenalinoví šílenci, tatínci, maminky nebo kulturní nadšenci a všichni se hlavně moc rádi bavíme. Co nás spojuje, je náš cíl – co nejlépe plnit prodejní cíle v kombinaci s nejlepším zákaznickým zážitkem. Moc dobře víme, že to zvládneme jen díky spokojenému týmu našich lidí, o které se poctivě staráme. Právě teď hledáme do naší party kolegu/kolegyni na pozici Manažer/ka pobočky Air Bank na Šantovce v Olomouci. Je to jedinečná příležitost, protože v Olomouci jsme ještě nikdy tuto pozici neotevírali. Těšíme se tedy na zájemce z tohoto kraje, kteří by se chtěli k nám do týmu přidat. Tým na Šantovce je skvělý a dlouhodobě přináší nadstandardní výsledky. Pokud jste člověk, který si troufá udržet tento nadstandard ve výsledcích a kvalitě a zároveň má rád lidi a umí je správně motivovat ke své práci, pak se těšíme na společné setkání.

Co bude náplní vaší práce?

  • Vytváření inspirativního a otevřeného pracovního prostředí, které motivuje naše bankovní asistenty a asistentky k ještě lepším výkonům.
  • Nastavení jasných a srozumitelných týmových cílů a dohled na jejich splnění.
  • Výběr nových lidí a péče o ně během a po zaškolení.
  • Vedení pravidelných osobních schůzek se svými bankovními asistenty a asistentkami a posouvání kupředu skrze zpětnou vazbu.
  • Řešení každodenních problémů vzniklých při kontaktu s klienty nebo v týmu.

Hodíte se k nám do týmu, pokud:

  • Ctíte naše hodnoty, které jsou pro fungování Air Bank stěžejní.
  • Máte předchozí zkušenosti s vedením lidí.
  • Víte, že vás to baví a chcete být co nejlepší nejen jako jednotlivec, ale jako tým.
  • Jste zaměřeni na výkon a dokážete unést zodpovědnost za celkové výsledky a fungování pobočky, zároveň jste lidský/á a umíte naslouchat svému týmu.
  • Nebojíte se administrativy - plánování směn a organizace chodu pobočky vás prostě nemine.

Proč u nás budete pracovat rádi:

  • Hned na začátku dostanete k ruce mentora, který vám podstatně zpříjemní zaškolovací proces;
  • Pracovní doba je od pondělí do pátku, přestože pobočka je otevřena 7 dní v týdnu;
  • Pravidelně se setkáváme s celým týmem nebo se účastníme vzdělávacích kurzů na centrále;
  • Nabízíme motivační finanční ohodnocení + bonusy;
  • Propracovaný systém vzdělávání;
  • 5 týdnů dovolené + 5 volných dnů na cokoliv;
  • Příspěvek na stravování;
  • Pravidelné společné akce, teambuildingy nebo firemní večírky;
  • Nadstandartní lékařská péče.

Jdete do toho s námi?

  • Vyplňte formulář pod inzerátem a přiložte svůj aktuální životopis.
  • Během pár dní se vám ozve Šárka z Péče o zaměstnance, proberete pár detailů a domluvíte společné setkání s Pavlínou, šéfkou regionu.
  • Myslíte si, že by nám to mohlo klapat? Dejte nám o sobě vědět.

Těšíme se na vás!

Pavlína, Šárka a celá Olomoucká pobočka Air Bank

Všechny volné poziceMám zájem

Sdílejte pozici

Máte talent, ale svou pozici jste u nás nenašli?

Zajímá nás každý, kdo nás dokáže posunout v bankovním světě dál.
Napište nám

Hledáme lidi, kteří chtějí změnit svět

Co vám nabízíme