Jmenuji se Michal a vedu celý region pražských manažerů a manažerek našich poboček. Manažerka Bára, která měla otevírat novou poobočku na Letné, bude mít ale v té době už jiné starosti se svým novorozeňátkem. Proto hledáme někoho, kdo by chtěl být u otevření a rozjetí nové pobočky Strossmayerovo náměstí. Jste to Vy?

Co by vás na pozici čekalo?
- Vytvoříte a udržujete inspirativní a otevřené pracovní prostředí, které motivuje všechny bankovní asistenty a asistentky k ještě lepším výkonům;
- nastavujete jasné a srozumitelné týmové cíle a dbáte na jejich splnění jak z hlediska výkonu, tak kvality;
- zodpovědně spolupracujete na výběru svých nových lidí a staráte se o jejich zaškolení;
- rozvíjíte bankovní asistenty a asistentky skrze zpětnou vazbu anebo vzdělávací aktivity;
- řešíte každodenní problémy nebo konflikty vzniklé při kontaktu s klienty nebo mezi asistenty;
- a hlavně jste ambasadorem hodnot naší Banky!
Koho do týmu rádi přivítáme?
- Ctíte naše hodnoty, které jsou pro fungování Air Bank stěžejní;
- máte předchozí zkušenosti s vedením lidí. Víte, že vás to baví a chcete v tom být co nejlepší;
- jste zaměřeni na výkon a dokážete unést zodpovědnost za celkové výsledky a fungování pobočky;
- nebojíte se administrativy - plánování směn a organizace chodu pobočky vás prostě nemine.
Proč u nás budete pracovat rádi?
- Hned na začátku dostanete k ruce mentora, který vám podstatně zpříjemní zaškolovací proces;
- pracujeme v režimu flexi office, takže si můžete občas upravit pracovní dobu nebo změnit prostředí, odkud pracujete;
- pravidelně se potkáváme ke nasdílení zkušeností z praxe nebo se zúčastňujeme vzdělávacích kurzů na centrále;
- nabízíme celou řadu benefitů — rádi vám je na pohovoru představíme.
Zaujali jsme vás?
Nepotrpíme si na dlouhá výběrová řízení. Během pár dní vám zavolá Radka z Péče o zaměstnance a domluvíme společné setkání s Michalem, šéfem regionu. Věříme, že tuto příležitost si nenecháte ujít a těšíme se na setkání.
Michal Matěj (šéf regionu) a Klára Brousilová (specialistka náboru)