Jmenuji se Michal a vedu celý region pražských manažerů a manažerek poboček. V mém týmu najdete nadšené sportovce, šikovné kutily anebo kreativní duše. Co je však spojuje je náš týmový cíl — být nejlepší region ve všech prodejních ukazatelích.

Bavilo by vás:
- vytvářet inspirativní a otevřené pracovní prostředí, které motivuje naše bankéře a bankéřky k ještě lepším výkonům?
- nastavovat jasné a srozumitelné týmové cíle a důsledně dbát na jejich splnění?
- vybírat si nové lidi do týmu a pečovat o ně i během zaškolení?
- vést pravidelné osobní schůzky se svými bankéři/bankéřkami a skrze zpětnou vazbu je posouvat vpřed?
- řešit každodenní problémy nebo konflikty vzniklé při kontaktu s klienty nebo mezi asistenty?
Pokud odpovídáte ano, tak my potřebujeme:
- ctíte naše hodnoty, které jsou pro fungování Air Bank stěžejní;
- máte předchozí zkušenosti s vedením lidí. Víte, že vás to baví a chcete v tom být co nejlepší;
- jste zaměřeni na výkon a dokážete unést zodpovědnost za celkové výsledky a fungování pobočky;
- nebojíte se administrativy - plánování směn a organizace chodu pobočky vás prostě nemine.
Proč u nás budete pracovat rádi?
- Šlapeme do inovací. Chceme být tahouni trhu a nebojíme se zkoušet nové věci, pokud by mohly něco zpříjemnit nebo zjednodušit.
- Do naší DNA máme napevno vepsané čtyři hodnoty – otevřenost, odvahu, jednoduchost a přátelství.
- Pracovní doba bude od pondělí do pátku, přestože pobočka je otevřena 7 dní v týdnu.
- Pravidelně se potkáváme ke nasdílení zkušeností z praxe nebo se zúčastňujeme vzdělávacích kurzů na centrále.
Zkusíme to spolu?
Nepotrpíme si na dlouhá výběrová řízení. Stačí nám napsat a můžeme se potkat.
Těšíme se na vás.
Michal, Klára a celá Air Bank