I do práce můžete chodit rádi

Pojď pomáhat klientům na naše kontaktní centrum

Naši klienti jsou pro nás všechno. Na Kontaktním centru jim primárně telefonicky, a zkušenější kolegové i emailem, odpovídáme na jejich dotazy a řešíme někdy i zapeklité situace.

Je to práce sice náročná, ale zato různorodá a člověk se hned tak nenudí.

S nabízením produktů si naši operátoři hlavu lámat nemusí, o to se starají kolegové z prodejního oddělení. U nás není podmínka vzdělání ekonomického směru, ale pozitivní energie a chuť do práce.

Na našem Kontaktním centru bude spokojený ten, kdo:

  • Myslí na ostatní a se stejnou chutí a zápalem jednomu pomůže ze složité situace a druhému odpoví na jednoduchý dotaz.
  • Rád telefonuje, spisovná čeština je něj přirozená a skládá věty tak, že se hezky poslouchají i čtou.
  • Nechce nebo nemůže pracovat na plný úvazek, ale nevadí mu směny.
  • Rád se učí novým věcem, orientuje se v moderních technologiích a umí se přizpůsobovat změnám.

Co by se ti u nás mohlo líbit?

  • Pracujeme v příjemném prostředí a ve fajn kolektivu, kde si navzájem pomáháme.
  • Nebudeš se u nás nudit a práce není stereotypní. Navíc máme rozvojové aktivity, které ti práci zpříjemní a oživí.
  • Jistota zaměstnání, smlouva na dobu neurčitou a možnost zkráceného úvazku.
  • Časem, až si všechno zažiješ, můžeš dokonce sám učit nováčky nebo jako Senior specialista pomáhat týmu kolegů s jejich růstem. Případně se můžeš stát expertem na úplně jinou oblast v rámci banky.

Něco potřebujeme i my od tebe:

  • Maturitní vysvědčení a je jedno, jestli ho máš rok nebo třeba dvacet let.
  • Čistý trestní rejstřík a čisté svědomí, že nemáš zpoždění ve splácení svých závazků.
  • Plynulou češtinu a chuť hezky komunikovat s lidmi.

Pokud máš pocit, že bychom si mohli rozumět, pojď to k nám zkusit.

Těšíme se na vás!

Alena a Iveta z Péče o zaměstnance

Sdílejte pozici