Naši klienti jsou pro nás všechno. Na Kontaktním centru jim primárně telefonicky, a zkušenější kolegové i emailem, odpovídáme na jejich dotazy a řešíme někdy i zapeklité situace.
Je to práce sice náročná, ale zato různorodá a člověk se hned tak nenudí.
S nabízením produktů si naši operátoři hlavu lámat nemusí, o to se starají kolegové z prodejního oddělení. U nás není podmínka vzdělání ekonomického směru, ale pozitivní energie a chuť do práce.

Na našem Kontaktním centru bude spokojený ten, kdo:
- Myslí na ostatní a se stejnou chutí a zápalem jednomu pomůže ze složité situace a druhému odpoví na jednoduchý dotaz.
- Rád telefonuje, spisovná čeština je pro něj přirozená a skládá věty tak, že se hezky poslouchají i čtou.
- Nechce nebo nemůže pracovat na plný úvazek, ale nevadí mu směny.
- Rád se učí novým věcem, orientuje se v moderních technologiích a umí se přizpůsobovat změnám.
Co by se ti u nás mohlo líbit?
- Pracujeme v příjemném prostředí a ve fajn kolektivu, kde si navzájem pomáháme.
- Nebudeš se u nás nudit a práce není stereotypní. Navíc máme rozvojové aktivity, které ti práci zpříjemní a oživí.
- Jistota zaměstnání, smlouva na dobu neurčitou a možnost zkráceného úvazku.
- Časem, až si všechno zažiješ, můžeš dokonce sám učit nováčky nebo jako Senior specialista pomáhat týmu kolegů s jejich růstem. Případně se můžeš stát expertem na úplně jinou oblast v rámci banky.
Něco potřebujeme i my od tebe:
- Maturitní vysvědčení a je jedno, jestli ho máš rok nebo třeba dvacet let.
- Čistý trestní rejstřík a čisté svědomí, že nemáš zpoždění ve splácení svých závazků.
- Plynulou češtinu a chuť hezky komunikovat s lidmi.
Pokud máš pocit, že bychom si mohli rozumět, pojď to k nám zkusit.
Těšíme se na vás!
Alena a Iveta z Péče o zaměstnance