I do práce můžete chodit rádi

Pojďte se naučit bankovnictví na naše kontaktní centrum

Naši klienti jsou pro nás všechno. Na Kontaktním centru jim primárně telefonicky, a zkušenější kolegové i emailem, odpovídáme na jejich dotazy a řešíme někdy i zapeklité situace.

Je to práce sice náročná, ale zato různorodá. S nabízením produktů si naši operátoři hlavu lámat nemusí, o to se starají kolegové z prodejního oddělení.

U nás není podmínka vzdělání ekonomického směru, ale pozitivní energie a chuť do práce.

Na našem Kontaktním centru bude spokojený ten, kdo:

  • Myslí na ostatní a se stejnou chutí a zápalem jednomu pomůže ze složité situace a druhému odpoví na jednoduchý dotaz.

  • Rád telefonuje, spisovná čeština je pro něj přirozená a skládá věty tak, že se hezky poslouchají i čtou.

  • Má praxi s prací na call centru.

  • Je časově flexibilní, ochotný přizpůsobit se směnám a občasnému cestování na centrálu do Brna za účelem školení.

  • Rád se učí novým věcem, orientuje se v moderních technologiích a umí se přizpůsobovat změnám.

Co by se vám u nás mohlo líbit?

  • Pracujeme ve fajn kolektivu, kde si navzájem pomáháme.

  • Nebudete se u nás nudit a práce není stereotypní. Navíc máme rozvojové aktivity, které vám práci zpříjemní a oživí.

  • Podílet se na pilotním projektu kontaktního centra Air Bank v Ostravě.

  • Časem, až si všechno zažijete, můžete dokonce sám učit nováčky nebo jako Senior specialista pomáhat týmu kolegů s jejich růstem. Případně se můžete stát expertem na úplně jinou oblast v rámci banky.

Něco potřebujeme i my od vás:

  • Maturitní vysvědčení a je jedno, jestli ho máte rok nebo třeba dvacet let.

  • Čistý trestní rejstřík a čisté svědomí, že nemáte zpoždění ve splácení svých závazků.

  • Plynulou češtinu a chuť hezky komunikovat s lidmi.

Pojďte se k nám přidat.

Těšíme se na online setkání.

Martina z Péče o zaměstnance

Všechny volné poziceMám zájem

Sdílejte pozici

Hledáme lidi, kteří chtějí změnit svět

Co vám nabízíme