Role servisu je zajistit, aby se klienti cítili dobře. Je to zodpovědná práce. Ale i když máme velkou zodpovědnost, pořád chceme, aby nás to bavilo. Co je krásné, že každý z nás má potenciál na další oblasti. A my chceme dát prostor každému přispět k tomu, aby to u nás v bance fungovalo lépe.
Klienti se rozhodli jít k nám do banky, protože je nějak zaujala. A vaší rolí bude to potvrdit. Když zavolají, tak musí dostat správné informace. Vy je uklidníte, budete je edukovat, aby si to příště klidně dokázali zařídit sami. Tak, aby byli spokojení.
Za druhé to u nás není o prodeji. Děláte čistě skvělý servis.
V neposlední řadě respektujeme, že někdy do práce přijít nemůžete, protože máte svůj osobní život. Jsme velké kontaktní centrum a pracujeme od pondělí do neděle. Takže si můžeme občas dovolit vyjít vstříc vašim koníčkům nebo besídkám.
Jestli myslíte, že jsme pro vás ti praví, na nic nečekejte a rovnou nám pošlete životopis.
Těšíme se na vás!