Do našeho týmu operačního risku pro Zonky hledáme nového kolegu nebo kolegyni, kteří nám pomůžou zkrotit operační rizika banky a budou nám pomáhat při komunikaci s kolegy z centrály.
Vytvářet a aktualizovat pracovní postupy, interní směrnice pro oblast řízení operačních rizik;
kontrolovat věcnou správnost, úplnost a dodržování vnitřních předpisů banky;
identifikovat, kvantifikovat a určovat míru dopadu zjištěných typů operačních rizik a pomáhat definovat a reportovat jejich klíčové rizikové hodnoty;
spolupodílet se na nastavení plánů obnovy provozu u všech kritických procesů;
spravovat a posuzovat účinnost systému pro sběr událostí operačních rizik, navrhovat jeho úpravy s ohledem na regulatorní a interní požadavky a praktičnost jeho využití;
navrhovat způsob měření a zpracovávat reporting o všech významných událostech operačního rizika zaznamenaných bankou a doporučovat opatření k jejich předcházení;
aktualizovat katalog rizik a navrhovat jeho změny;
vytvářet a aktualizovat školící metodiku, určenou pro zaměstnance banky, zaměřenou na oblast řízení operačních rizik, zajišťovat její pravidelné proškolování a vést evidenci školení;
koordinace a zajišťování souladu předpisové základny Zonky s HCI OpRisk předpisy, pravidelný reporting a spolupráce s HCI OpRisk týmem.
Pečlivost a hravost máte ve vínku, rád/a hledáte řešení;
hlídáte si termíny a neděsíte se každé změny;
angličtina je vaším oblíbeným jazykem;
nejste žádný ocásek, tj.umíte pracovat i samostatně;
máte schopnost krizového řízení a znalost operativních postupů;
doma se vám práší minimálně na maturitní vysvědčení a jste čistý jako lilie tj. nikdy jste nebyl/a trestaný/á, policie se po vás neshání, nemáte zpoždění ve splácení svých závazků.
Pokud ano, tak pošlete životopis a domluvíme si teamsovou schůzku, kde se více poznáme.
Už teď se na vás těšíme.
Petr Barák (manažer týmu) a Šárka Zahradníková (Péče o zaměstnance)