Ahoj, jmenuju se Olda a na našem Kontaktním centru mám na starosti Servisní centrum — příchozí linku, která se stará o klienty, kteří se dovolají k nám do Air Bank.
A protože práce je u nás vždycky dost, tak hledám nového Teamleadera, který/á mi pomůže čelit výzvám, které nás čekají k naplnění strategie té nejlepší banky.
Vytvoříte a udržíte inspirativní a otevřené pracovní prostředí, které motivuje všech vašich 12 členů týmu k ještě lepším výkonům;
Nastavujete jasné a srozumitelné týmové cíle a dbáte na jejich splnění jak z hlediska výkonu, tak kvality;
Máte na starosti projekty, za které jste zodpovědní (adaptace nováčků, nový způsob komunikace na klienty apod.)
Rozvíjíte specialisty skrze pravidelnou zpětnou vazbu anebo vzdělávací aktivity; A hlavně jste ambasadorem hodnot naší Banky!
Co potřebujeme my od vás?
Předchozí zkušenosti s vedením lidí, bez toho se neobejdeme. Víte, že vás to baví a chcete v tom být co nejlepší;
Jste zaměřeni na kvalitu a dokážete unést zodpovědnost za celkové výsledky a fungování vašeho týmu;
Baví vás dynamické prostředí, časté změny berete s lehkostí a na nové výzvy se těšíte;
Chcete zlepšovat jak sebe, tak vše okolo vás;
Potřebujeme alespoň maturitní vysvědčení a čistý trestní rejstřík.
Proč se vám u nás bude líbit?
Jsme skvělá parta, která vás v práci podrží a po ní si ráda někam vyrazí;
Hned na začátku dostanete k ruce mentora, který vám podstatně zpříjemní zaškolovací proces;
Užijete si 25 dní dovolené + 5 dní volna na cokoli
Pravidelně se potkáváme k nasdílení zkušeností z praxe nebo se zúčastňujeme vzdělávacích kurzů na centrále;
Dáme vám 24 000 Kč ročně na penzijní pojištění a skoro 2 000 Kč měsíčně na obědy;
Máme pro vás super slevy, nejen na v Alze, Datartu nebo O2. Voyománie za polovinu. Doktora máte v kapse. Canadian Medical budete nosit v aplikaci a všechny zdravotní otázky vyřešíte online