Co v tomto případě dělat?
- vyčkejte maximálně 8 dní, jestli se platba zaúčtuje neboli jestli si ji obchodník reálně strhne z vašeho účtu
- po zaúčtování vedle platby zmizí nápis „Čeká na zaúčtování“
- když si ji obchodník nezaúčtuje, platba po 8 dnech z historie plateb zmizí a opět se vám navýší dostupný zůstatek
Platba se zaúčtovala, co dál?
Platba proběhla na internetu:
- nejdříve se prosím obraťte na samotného obchodníka a požádejte ho buď o dodání zaplacené služby, nebo o vrácení peněz
- kdyby se vám nepodařilo se společně domluvit, napište nám pomocí formuláře a uděláme vše, co bude v našich silách, abychom vám pomohli
Situaci nám co nejblíže popište a k formuláři připojte:
- údaje o dané platbě, jako jsou poslední 4 čísla karty, kterou jste platili, datum a částku
- společnou komunikaci s obchodníkem, případně pouze vaše zprávy, pokud obchodník nereaguje
Platba proběhla v obchodě:
- po zaúčtování nám rovnou napište pomocí formuláře a pomůžeme vám
Situaci nám co nejblíže popište a připojte:
- údaje o dané platbě, jakými jsou poslední 4 čísla karty, kterou jste platili, datum a částku
- účtenku o tom, že jste nakonec zaplatili jinak, než naší kartou, pokud ji máte
Jakmile k nám formulář dorazí, s celou situací se seznámíme a ozveme se vám, co nejdříve to bude možné. Společně se domluvíme na dalším postupu.
Co by se vám mohlo hodit
Pokud máte na účtu dvě platby převodem, pak vám pomůže tento návod.