Platební karta k účtu pro dítě

Kartu pro dítě vyřídíte během chvilky ze svého bankovnictví.

Dítě může mít k účtu pro dítě zdarma vlastní platební kartu nebo nálepku, se kterou pak může platit třeba za svačinu ve škole nebo na výletě s kamarády.

O kartu je možné si zažádat v rámci žádosti o účet pro dítě nebo také v mobilní aplikaci, kde na detailu účtu pro dítě ťuknete na tlačítko Karta k účtu.

V mobilní aplikaci můžete k účtu pro dítě požádat o jednu platební kartu nebo nálepku. Pokud budete chtít přidat další, uděláte to pouze v internetovém bankovnictví nebo vám s tím pomůžou kolegové na pobočce.

S kartou může dítě utratit pouze tolik, kolik mu na účet dáte peněz, a ani o haléř více. Navíc limity karty máte v ruce jen vy. Dítěti můžete nastavit limity podle tohoto návodu v Poradně.

Jaký má dítě PIN ke kartě

PIN dorazí poštou chvíli po tom, co dorazí karta nebo si ho dítě může zobrazit ve své mobilní aplikaci. Tam ťukne na Účet na placení a poté zvolí Karta k mému účtu. Otevře si detail karty a pod jejím obrázkem uvidí možnost Ukázat PIN. V mobilní aplikaci rodiče zobrazit nelze.

Aktivace platební karty

Dítě si kartu aktivuje samo ve své mobilní aplikaci v části Menu / Platby a karty / Karty a nálepky. U vybrané karty ťukne na tlačítko Aktivovat kartu. Pro aktivaci i bezkontaktního placení je potřeba kartu při první platbě nebo výběru zasunout do terminálu a zadat PIN.

Co dělat, když dítě ztratí kartu

Nemějte obavy, když dítě kartu ztratí nebo mu ji někdo ukradne, stačí ji zablokovat. Kartu zablokujete snadno v mobilní aplikaci. Na Chytrém přehledu v části Účty pro děti ťuknete na účet. Poté zvolíte Karta k účtuZamknout kartu.

Pokud zrovna nemáte přístup k internetu, můžete nám kdykoliv zavolat a kolegové vám s blokací karty pomůžou na čísle +420 547 134 134.

Jestli ztracenou kartu nemůžete najít, dítěti můžete požádat o náhradní kartu. To jednoduše uděláte v internetovém bankovnictví. Mobilní aplikace tuto možnost zatím neumí.

Poradna