Vystavování faktur, hlídání jejich proplacení a příprava podkladů pro daňové přiznání přidělává vrásky mnoha podnikatelům. Air Bank proto přináší vylepšení podnikatelského účtu, který nově umožní vystavování faktur s DPH a také podkladů pro daně. Jednoduchou fakturaci poskytuje Air Bank přímo v mobilním bankovnictví a zcela zdarma.
„Podle našich průzkumů využívá mnoho malých podnikatelů v rámci úspory nákladů pro podnikání běžný účet a fakturuje v Excelu či ručně, což zabere spoustu času a také to komplikuje přehled o zaplacených fakturách nebo tvorbu daňového přiznání. V Air Bank chceme život (nejen) začínajícím podnikatelům co nejvíce zjednodušit, a proto vylepšujeme podnikatelský účet, ve kterém naši klienti jednoduše a bez poplatků vyřeší vše, co skutečně potřebují,“ říká Jiří Suchý, ředitel divize Produkty a inovace Air Bank.
Novinky u podnikatelského účtu:
· zadání položky s jednotkovou cenou do faktury
· možnost vystavení faktur s DPH
· podklady pro daně v aplikaci My Air
· přidání disponenta s vlastní platební kartou přímo v internetovém bankovnictví
· až 10 virtuálních karet zdarma
· možnost registrovat podnikatelský účet k platbám na kontakt
Podnikatelský účet nabízí Air Bank bez podmínek zdarma v korunách, eurech i dolarech, a to včetně všech příchozích a odchozích tuzemských úhrad, SEPA plateb, okamžitých plateb, trvalých příkazů a inkas. Podnikatelé během minuty vystaví přímo v mobilu faktury, které obsahují QR kód pro snadnější proplacení, a podnikatel hned vidí, kdo už zaplatil. Faktury lze snadno exportovat do všech účetních systémů. Vylepšení pomůže i s daněmi, každý měsíc nabídne podklady pro přiznání k DPH i kontrolní hlášení a ročně i pro daň z příjmů.
Kontakt
Alžběta Honsová / tisková mluvčí Air Bank
Air Bank / člen skupiny PPF
Evropská 2690/17 / 160 00 Praha 6
T +420 602 228 199/ E novinari@airbank.cz