Společnosti Air Bank a Ogilvy spolupracovaly dlouhých šest let, teď půjdou každá svou cestou

Air Bank

Společnosti Air Bank a Ogilvy se vzájemně dohodly na ukončení spolupráce. Ta trvala celých šest let a přinesla celou řadu úspěšných projektů i ocenění. Tím nejznámějším byl reklamní koncept Dva světy. Mezi oběma společnostmi se ale poslední dobou objevovalo víc rozdílných názorů na vzájemnou spolupráci, a tak se obě strany rozhodly jít dál svou vlastní cestou a hledat nové výzvy a inspiraci.

„Za těch šest let jsme společnými silami vymysleli slušnou várku nápadů, které nejenže pomáhaly stavět novou značku Air Bank, ale především vedly ke skutečným výsledkům. Mám radost, že jsme se na tuhle nelehkou cestu rozhodli přibrat jako parťáka právě agenturu Ogilvy,“ říká Jakub Petřina, ředitel produktů a marketingu ve společnosti Air Bank.

„Air Bank je klientem, který rád zkouší nové věci a současně rozumí tomu, že nejlepší nápady vznikají úzkým propojením komunikačního týmu klienta s týmem agentury. Jsme rádi, že jsme se mohli podílet na nastartování první banky, kterou mohou mít lidé rádi,“ říká Ondřej Obluk, ředitel skupiny Ogilvy.

Air Bank v současné době připravuje tendr na novou agenturu. Některé vybrané agentury do něj plánuje přizvat napřímo, vedle toho se ale mohou zájemci o účast v tendru hlásit i sami na mailu: hledameagenturu@airbank.cz. Jedním z jeho témat bude i budoucnost současného reklamního konceptu, který úspěšně běží rovněž šest let a stále baví.

Zpět na tiskové zprávy