Jak se přihlásím do internetového bankovnictví, když neznám uživatelské jméno?

Jestli si založíte účet přes mobilní aplikaci, pak bude vaším uživatelským jménem primární mailová adresa, kterou jste uvedli v žádosti. Zcela výjimečně může být tento mail jako uživatelské jméno už používaný jiným klientem. Abyste se tedy mohli přihlásit, stačí se podívat do mailu od nás, kde najdete znění svého uživatelského jména.

V případě, že máte mobilní aplikaci propojenou s internetovým bankovnictvím a nastavenou pro potvrzování, po novu se můžete přihlásit rychleji a pohodlněji pomocí aplikace My Air. Mrkněte na podrobný návod, jak na to.

Pokud jste si ale založili účet jiným způsobem, uživatelské jméno jste si zvolili přímo v žádosti a mailem ho neposíláme. Jestli si v tomto případě své uživatelské jméno nepamatujete, nevěšte hlavu. Stačí, když nám zavoláte na 515 202 202 od 8:00 do 20:00 denně, a to ze svého telefonního čísla, které u nás máte vedené. Nebo se za námi můžete zastavit na pobočku.

Poradna