Změna způsobu potvrzování k účtu

Když chcete zadat platbu nebo provést nějakou změnu na účtu, je někdy potřeba to potvrdit. K tomu slouží mobilní aplikace My Air a SMS kódy.

Všechny naše služby se snažíme nastavit tak, aby pro vás byly co nejjednodušší, nejpohodlnější a nejbezpečnější. Proto jsme se rozhodli nastavit podepisování plateb přes mobilní aplikaci jako výchozí v případě, že u nás aplikaci máte. Je to z pohledu bezpečnosti nejmodernější způsob a zároveň ušetříte čas s přepisováním kódů z SMS. Platbu prostě jen potvrdíte jedním ťuknutím na mobilu. Pokud by vám to ale přeci jen nevyhovovalo, můžete kdykoliv zase přejít zpět na SMS.

V mobilní aplikaci si můžete jako způsob potvrzování zvolit pouze potvrzování v ní samotné. A to v Menu / Nastavení a banka / Nastavení / Internetové bankovnictví — Potvrzování. Pokud byste se chtěli vrátit k potvrzování pomocí SMS, je třeba tuto změnu provést v internetovém bankovnictví.

Co by se vám mohlo hodit

SMS kódy posíláme na primární telefonní číslo, které u nás máte vedené, to si můžete snadno změnit podle návodu Změna telefonního čísla.

Když vám vůbec nechodí upozornění, tedy SMS, maily nebo zprávy do mobilní aplikace, napovíme vám jak si s tím poradit.

Poradna