K čemu je Záruka spokojenosti a jak pomáhá vám i nám

Air Bank

Podle průzkumů máme nejspokojenější klienty mezi bankami v Česku. I my jsme ale jenom lidé a může se stát, že uděláme nějakou chybu nebo něco proběhne jinak, než jste očekávali. V takovém okamžiku můžete využít naši Záruku spokojenosti.

Záruka spokojenosti jednoduše znamená, že pokud jste nebyli s některou z našich služeb spokojeni, nemusíte za ni nic zaplatit. Je to podobné, jako když vám v kvalitní restauraci přinesou přesolenou polévku nebo závitek omotaný dlouhým vlasem kuchařovy pomocnice.

Oproti dohadování se s číšníkem si ale u nás můžete poplatek rovnou sami vrátit. Stačí kliknout na obrázek koše hned vedle poplatku v internetovém nebo mobilním bankovnictví. Poprosíme vás jen o vysvětlení, v čem jsme chybovali nebo nesplnili vaše očekávání. Jen tak se rychle dozvíme, co máme zlepšit nebo příště udělat jinak.

Záruku spokojenosti můžete využít až pětkrát za rok. Pak už byste museli podat normální reklamaci. V dobré restauraci by za vámi kuchař taky došel, kdybyste tam denně obědvali a přitom říkali, že vám to nechutná. My ale věříme, že u nás vám dál chutnat bude. :)

Vaše Air Bank

Zpět na novinky