Seznamte se s Anetou

Aneta je naše virtuální asistentka s umělou inteligencí. Ráda vám poradí nejen s nejčastějšími dotazy, ale i s navigací v mobilní aplikaci nebo internetovém bankovnictví. Tak ji pojďte zkusit.

Aneta

Aneta je tu pro vás nonstop

Na rozdíl od běžné zákaznické podpory je virtuální asistentka Aneta k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu, a to včetně víkendů a svátků. Najdete ji v mobilní aplikaci, na našem webu i na lince Kontaktního centra.

Snadná domluva

Aneta rozumí běžné řeči. Otázky tedy pokládejte celou větou a na jedno téma. Jako když píšete kamarádovi. Je tu pro vás vždy, když potřebujete poradit.

Okamžitá odpověď

Získáte od ní rychlou pomoc s běžnými dotazy, našimi produkty, službami i orientací v internetovém a mobilním bankovnictví. A to doslova obratem.

Bezpečná asistence

Aneta nikdy nezjišťuje citlivé informace a řídí se nejpřísnějšími bezpečnostními pravidly, abyste se při dotazování cítili v klidu.


Aneta už zvládla zodpovědět 5 milionů dotazů našich klientů a poradit se správným řešením.

Kde Anetu najdete

Aneta je dostupná ve všech klíčových kanálech Air Bank, aby vám mohla pomoci, kdykoliv a kdekoliv potřebujete.

Dokonalý přehled v nejlepší aplikaci

Mobilní aplikace

Aneta je přímou součástí naší mobilní aplikace. Najdete ji v menu pod možností Zeptejte se asistentky Anety, na Chytrém přehledu pod ikonou mikrofonu nebo na přihlašovací obrazovce. Máte ji tak vždy po ruce, aby zodpověděla vaše otázky.

Dokonalý přehled v nejlepší aplikaci

Webové stránky

Na našem webu najdete Anetu vpravo dole jako ikonu chatu. Dále také v patičce webu nebo přímo v části Poradna. Nejen že vám poradí s častými dotazy, ale také si s ní můžete zahrát kvíz nebo ji poprosit o vtip.

Dokonalý přehled v nejlepší aplikaci

Aneta na lince Kontaktního centra

Když nám zavoláte, jako první vás přivítá Aneta. Řekněte jí, s čím potřebujete pomoci. Ona rozpozná, o jakou situaci jde, a buď vás nasměruje dál, nebo rovnou přepojí na správného člověka. V některých případech se vám ozve sama, aby s vámi vše potřebné vyřídila. Můžete se s ní setkat také na blokační lince.

Bezpečnost na prvním místě

Záleží nám na tom, abyste se při rozhovorech s Anetou cítili v bezpečí. Děláme tedy vše pro to, aby vaše informace byly v dobrých rukou — i těch virtuálních.

Bezpečné spojení

Veškerá komunikace s Anetou probíhá přes šifrované a zabezpečené kanály. Chráníme vaše soukromí.

Údaje pod kontrolou

Aneta chrání vaše osobní data podle pravidel GDPR. Žádné informace nesdílí se třetími stranami a nikdy vás nebude žádat o citlivé údaje.

Otevřeně a férově

Aneta vždy jasně vysvětlí, jaké informace potřebuje a proč. Nic není skryto.

Ví, kdy je lepší mluvit s člověkem

Když je potřeba, Aneta vám dá spojení na naše Kontaktní centrum nebo vás rovnou na vhodného člověka přepojí. S kolegy pak lehce dořešíte, co vás zajímá.

i

Aneta se vás nikdy nebude ptát na citlivé údaje, jako jsou hesla, PINy nebo údaje z karty. Pokud se někdo vydává za Anetu a tyto informace po vás požaduje, nenechte se zmást — jde o podvod. Komunikaci hned ukončete a dejte nám vědět.

Jeden ze /100 důvodů, proč i banku můžete mít rádi

Poznejte všechny důvody

Co vás nejvíce zajímá

  • Aneta v mobilní aplikaci

    Virtuální asistentka Aneta vám ráda poradí s ovládáním, hledáním a bankováním. Kde ji najdete 1. Na přihlašovací stránce do mobilní aplikace Tady se Anety můžete zeptat ještě před tím, než se přihlásíte. Najdete ji vlevo dole pod tlačítkem s mikrofonem Zeptat se Anety (1)…

  • Aneta na našich webových stránkách

    Virtuální asistentku Anetu najdete na našich webových stránkách vpravo dole. V internetovém bankovnictví na počítači ji nenajdete. Takže pokud budete chtít využít navigaci Anety v internetovém bankovnictví, je třeba si ji otevřít ve druhém okně prohlížeče…