Seznamte se s Anetou
Aneta je naše virtuální asistentka s umělou inteligencí. Ráda vám poradí nejen s nejčastějšími dotazy, ale i s navigací v mobilní aplikaci nebo internetovém bankovnictví. Tak ji pojďte zkusit.
Aneta je naše virtuální asistentka s umělou inteligencí. Ráda vám poradí nejen s nejčastějšími dotazy, ale i s navigací v mobilní aplikaci nebo internetovém bankovnictví. Tak ji pojďte zkusit.

Na rozdíl od běžné zákaznické podpory je virtuální asistentka Aneta k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu, a to včetně víkendů a svátků. Najdete ji v mobilní aplikaci, na našem webu i na lince Kontaktního centra.
Aneta rozumí běžné řeči. Otázky tedy pokládejte celou větou a na jedno téma. Jako když píšete kamarádovi. Je tu pro vás vždy, když potřebujete poradit.
Získáte od ní rychlou pomoc s běžnými dotazy, našimi produkty, službami i orientací v internetovém a mobilním bankovnictví. A to doslova obratem.
Aneta nikdy nezjišťuje citlivé informace a řídí se nejpřísnějšími bezpečnostními pravidly, abyste se při dotazování cítili v klidu.
Aneta už zvládla zodpovědět 5 milionů dotazů našich klientů a poradit se správným řešením.
Aneta je dostupná ve všech klíčových kanálech Air Bank, aby vám mohla pomoci, kdykoliv a kdekoliv potřebujete.

Aneta je přímou součástí naší mobilní aplikace. Najdete ji v menu pod možností Zeptejte se asistentky Anety, na Chytrém přehledu pod ikonou mikrofonu nebo na přihlašovací obrazovce. Máte ji tak vždy po ruce, aby zodpověděla vaše otázky.

Na našem webu najdete Anetu vpravo dole jako ikonu chatu. Dále také v patičce webu nebo přímo v části Poradna. Nejen že vám poradí s častými dotazy, ale také si s ní můžete zahrát kvíz nebo ji poprosit o vtip.

Když nám zavoláte, jako první vás přivítá Aneta. Řekněte jí, s čím potřebujete pomoci. Ona rozpozná, o jakou situaci jde, a buď vás nasměruje dál, nebo rovnou přepojí na správného člověka. V některých případech se vám ozve sama, aby s vámi vše potřebné vyřídila. Můžete se s ní setkat také na blokační lince.
Záleží nám na tom, abyste se při rozhovorech s Anetou cítili v bezpečí. Děláme tedy vše pro to, aby vaše informace byly v dobrých rukou — i těch virtuálních.
Bezpečné spojení
Veškerá komunikace s Anetou probíhá přes šifrované a zabezpečené kanály. Chráníme vaše soukromí.
Údaje pod kontrolou
Aneta chrání vaše osobní data podle pravidel GDPR. Žádné informace nesdílí se třetími stranami a nikdy vás nebude žádat o citlivé údaje.
Otevřeně a férově
Aneta vždy jasně vysvětlí, jaké informace potřebuje a proč. Nic není skryto.
Ví, kdy je lepší mluvit s člověkem
Když je potřeba, Aneta vám dá spojení na naše Kontaktní centrum nebo vás rovnou na vhodného člověka přepojí. S kolegy pak lehce dořešíte, co vás zajímá.
Aneta se vás nikdy nebude ptát na citlivé údaje, jako jsou hesla, PINy nebo údaje z karty. Pokud se někdo vydává za Anetu a tyto informace po vás požaduje, nenechte se zmást — jde o podvod. Komunikaci hned ukončete a dejte nám vědět.
Jeden ze /100 důvodů, proč i banku můžete mít rádi
Virtuální asistentka Aneta vám ráda poradí s ovládáním, hledáním a bankováním. Kde ji najdete 1. Na přihlašovací stránce do mobilní aplikace Tady se Anety můžete zeptat ještě před tím, než se přihlásíte. Najdete ji vlevo dole pod tlačítkem s mikrofonem Zeptat se Anety (1)…
Virtuální asistentku Anetu najdete na našich webových stránkách vpravo dole. V internetovém bankovnictví na počítači ji nenajdete. Takže pokud budete chtít využít navigaci Anety v internetovém bankovnictví, je třeba si ji otevřít ve druhém okně prohlížeče…