Je nám líto, že vás nemůžeme obsloužit tak, jak byste si představovali
Běžně totiž mluvíme i píšeme česky a také naše internetové i mobilní bankovnictví nebo smlouvy jsou v češtině.
Běžně totiž mluvíme i píšeme česky a také naše internetové i mobilní bankovnictví nebo smlouvy jsou v češtině.

Vězte ale, že i když pro vás může být čeština hůře srozumitelná, budeme se snažit poskytnout vám tu nejlepší péči. Může se ale stát, že zrovna nebude po ruce nikdo, kdo by se s vámi dorozuměl — jako právě teď.
Vůbec nejpohodlnější je využít naše internetové nebo mobilní bankovnictví v aplikaci My Air. Je intuitivní a šikovné, že v něm vyřídíte téměř vše, na co si vzpomenete. Uvidíte.
Když se za námi zase vydáte na pobočku a chcete mít jistotu, že si budeme ve všem rozumět, vezměte s sebou někoho, kdo vládne vaším i naším jazykem. Bez „tlumočníka“ vám bohužel nemůžeme zaručit, že vám vyhovíme podle vašich představ. S ním to ale půjde hladce.
Jestli nám budete někdy chtít zavolat, používejte prosím potvrzování pomocí mobilní aplikace My Air. Pokud neumíte česky, nedokážeme si vás totiž bez toho ověřit a bez jistoty s kým mluvíme, vám nemůžeme pomoci. S potvrzováním prostřednictvím aplikace ale své ověření vyřídíte ťuknutím na displej telefonu.
Jednoduše v části Nastavení klikněte na záložku Aplikace a pak na políčko Přidat telefon nebo tablet. Pak už si prosím jen nastavte možnost potvrzování pomocí mobilní aplikace. Najdete ji v části Nastavení / Zabezpečení / Podepisování. Stačí zaškrtnout „Mobilní aplikaci“ a je to.
Věříme, že Vám tento text napsaný výjimečně i anglicky pomůže rozumět si s Air Bank o něco více.
Děkujeme za pochopení a těšíme se někdy příště
Vaše Air Bank