Je nám líto, že vás nemůžeme obsloužit tak, jak byste si představovali

Běžně totiž mluvíme i píšeme česky a také naše internetové i mobilní bankovnictví nebo smlouvy jsou v češtině.

English version
id esse laboris

Vězte ale, že i když pro vás může být čeština hůře srozumitelná, budeme se snažit poskytnout vám tu nejlepší péči. Může se ale stát, že zrovna nebude po ruce nikdo, kdo by se s vámi dorozuměl — jako právě teď.

Proto pro vás máme 3 dobré rady

1

Co nejvíce využívejte naše mobilní nebo internetové bankovnictví

Vůbec nejpohodlnější je využít naše internetové nebo mobilní bankovnictví v aplikaci My Air. Je intuitivní a šikovné, že v něm vyřídíte téměř vše, na co si vzpomenete. Uvidíte.

2

Na pobočku přijďte s někým, kdo vám s češtinou pomůže

Když se za námi zase vydáte na pobočku a chcete mít jistotu, že si budeme ve všem rozumět, vezměte s sebou někoho, kdo vládne vaším i naším jazykem. Bez „tlumočníka“ vám bohužel nemůžeme zaručit, že vám vyhovíme podle vašich představ. S ním to ale půjde hladce.

3

S voláním k nám vám pomůže mobilní aplikace My Air

Jestli nám budete někdy chtít zavolat, používejte prosím potvrzování pomocí mobilní aplikace My Air. Pokud neumíte česky, nedokážeme si vás totiž bez toho ověřit a bez jistoty s kým mluvíme, vám nemůžeme pomoci. S potvrzováním prostřednictvím aplikace ale své ověření vyřídíte ťuknutím na displej telefonu.

Stáhněte si aplikaci My Air

QR code

Aplikaci My Air si stáhněte a spárujte ji v internetovém bankovnictví

Jednoduše v části Nastavení klikněte na záložku Aplikace a pak na políčko Přidat telefon nebo tablet. Pak už si prosím jen nastavte možnost potvrzování pomocí mobilní aplikace. Najdete ji v části Nastavení / Zabezpečení / Podepisování. Stačí zaškrtnout „Mobilní aplikaci“ a je to.

Věříme, že Vám tento text napsaný výjimečně i anglicky pomůže rozumět si s Air Bank o něco více.

Děkujeme za pochopení a těšíme se někdy příště

Vaše Air Bank