Půjčovali jste si v minulosti auto a nyní vám autopůjčovna strhla další platbu, o které nic nevíte?
Nejčastěji může jít například o:
- poplatek za pozdě vrácené vozidlo
- poplatek za poškození vozidla
- naúčtování dopravní pokuty
- takovéto platby vychází z obchodních podmínek dané autopůjčovny.
Co tedy dělat?
- nejdříve se obraťte na samotnou autopůjčovnu a požádejte o vysvětlení platby
- dejte jim alespoň týden čas na reakci
Pokud nenajdete společnou řeč, pokusíme se vám pomoci. Napište nám prostřednictvím formuláře.
K tomu prosím připojte:
- údaje o dané platbě jako jsou poslední 4 čísla karty, datum a částku
- smlouvu o zapůjčení vozidla
- potvrzení o vrácení vozidla, pokud jej máte
- společnou komunikaci s autopůjčovnou, případně pouze zprávy od vás, pokud obchodník nereaguje
Jakmile k nám formulář dorazí, s celou situací se seznámíme a ozveme se vám, co nejdříve to bude možné. Společně se domluvíme na dalším postupu.