Autopůjčovna mi z účtu dodatečně strhla platbu kartou, se kterou nesouhlasím

Půjčovali jste si v minulosti auto a nyní vám autopůjčovna strhla další platbu, o které nic nevíte?

Nejčastěji může jít například o:

  • poplatek za pozdě vrácené vozidlo
  • poplatek za poškození vozidla
  • naúčtování dopravní pokuty
  • takovéto platby vychází z obchodních podmínek dané autopůjčovny.

Co tedy dělat?

  • nejdříve se obraťte na samotnou autopůjčovnu a požádejte o vysvětlení platby
  • dejte jim alespoň týden čas na reakci

Pokud nenajdete společnou řeč, pokusíme se vám pomoci. Napište nám prostřednictvím formuláře.

K tomu prosím připojte:

  • údaje o dané platbě jako jsou poslední 4 čísla karty, datum a částku
  • smlouvu o zapůjčení vozidla
  • potvrzení o vrácení vozidla, pokud jej máte
  • společnou komunikaci s autopůjčovnou, případně pouze zprávy od vás, pokud obchodník nereaguje

Jakmile k nám formulář dorazí, s celou situací se seznámíme a ozveme se vám, co nejdříve to bude možné. Společně se domluvíme na dalším postupu.

Poradna