Bankomat mi nevydal peníze, a přesto se mi strhly z účtu

Pokud vám bankomat nevydá peníze, a přesto je máte z účtu stržené, rádi vám pomůžeme.

Co tedy dělat?

Napište nám prosím prostřednictvím formuláře a uděláme vše, co bude v našich silách, abychom to společně vyřešili.

Ve formuláři nám co nejblíže popište situaci a k tomu přidejte:

  • poslední 4 čísla karty, kterou jste vybírali,
  • datum a čas
  • a částku.

Jakmile k nám formulář dorazí, s celou situací se seznámíme a ozveme se vám, co nejdříve to bude možné. Společně se domluvíme na dalším postupu.

Pokud nejste našim klientem, peníze se vám strhly a přesto bankomat nevydal peníze, v takovém případě se, prosím obraťte na svoji banku, u které máte vydanou kartu a podejte u ní reklamaci.

Poradna