Co dělat, když mi nefunguje internetové bankovnictví, jak očekávám

Může se stát, že vám internetové bankovnictví nebude fungovat, jak má. Řekneme si, co v takovém případě dělat.

Pokud máte s internetovým bankovnictvím trable, máme tu pár rad, které mohou pomoci.

  • Hned v úvodu zmíníme, že nepodporujeme Windows XP a 7, takže pokud jej máte, může být problém v operačním systému.
  • Pokud narazíte na neočekávanou chybu, doporučujeme promazat historii prohlížeče, mezipaměť a cookies.
  • Jestliže chyba přetrvává, zkuste prosím internetové bankovnictví otevřít v jiném prohlížeči či na úplně jiném zařízení.
  • Někdy můžou internetové bankovnictví trápit některé doplňky, které máte staženy ve svém prohlížeči. Zkuste je proto vypnout a přihlásit se znovu.
  • Zkuste ještě přihlášení v anonymním okně. U Google Chrome a Microsoft Edge otevřete anonymní okno klávesovou zkratkou Ctrl + Shift + N. Firefox používá zkratku Ctrl + Shift + P.

Když tyto rady nepomůžou a chyba i přesto přetrvává, napište nám prostřednictvím formuláře a pokusíme se vám pomoci. Ve formuláři nám co nejblíže popište, co se přihodilo a ve kterém kroku jste na chybu narazili. K tomu prosím doplňte také datum a čas, kdy se chyba objevila. Jestli se vám ukázala nějaká chybová hláška, udělejte nám prosím otisk obrazovky a přiložte jej ke zprávě.

Poradna