Co dělat, když mi nefunguje mobilní aplikace, jak očekávám?

Pokud máte s mobilním bankovnictvím trable, máme tu pár rad, které mohou pomoci.

  • Zkuste změnit způsob připojení k internetu. Pokud jste na datech, vyzkoušejte připojení přes WiFi a nebo naopak.
  • WiFi na veřejné síti nemusí stoprocentně fungovat, záleží na jejím nastavení, které neovlivníme.
  • Pokud máte mobilní aplikaci uloženou na SD kartě, zkuste si ji přesunout do interního úložiště.
  • Zkuste aplikaci odinstalovat, smazat z telefonu a znovu stáhnout a nainstalovat.

Pokud tyto rady nepomůžou a chyba i přesto přetrvává, napište nám prostřednictvím formuláře a pokusíme se vám pomoci. Ve formuláři nám co nejblíže popište, co se přihodilo a ve kterém kroku jste na chybu narazili. K tomu prosím doplňte také datum a čas, kdy se chyba objevila. Pokud se vám ukázala nějaká chybová hláška, udělejte nám prosím fotku displeje a přiložte ji ke zprávě.

Aplikace My Air mi nejde zapnout nebo padá

Pokud vám My Air neočekávaně padá nebo nejde pustit, vždy nejdříve zkuste restartovat váš telefon. Jestli problém přetrvává, tak My Air úplně smažte, znovu ji stáhněte z App Store nebo Google Play a spárujte s naším bankovnictvím.

Pokud vám My Air padá ihned při spuštění, pošlete nám, prosím, co nejpřesnější čas a datum, kdy došlo k poslednímu pádu. Jestli aplikace před pádem zobrazila nějaký text, nezapomeňte nám ho připsat a popište, jak se pád projevil. Například: „zobrazila se mi po zadání hesla bílá obrazovka“ nebo „aplikace zašedla“ a podobně.

Pokud vám My Air padá v průběhu práce v ní, tak popište postup kroků, které vedou k jejímu pádu od přihlášení do aplikace. Posvítíme si na to.

Poradna