Pokud máte s mobilním bankovnictvím trable, máme tu pár rad, které mohou pomoci.
Pokud tyto rady nepomůžou a chyba i přesto přetrvává, napište nám prostřednictvím formuláře a pokusíme se vám pomoci. Ve formuláři nám co nejblíže popište, co se přihodilo a ve kterém kroku jste na chybu narazili. K tomu prosím doplňte také datum a čas, kdy se chyba objevila. Pokud se vám ukázala nějaká chybová hláška, udělejte nám prosím fotku displeje a přiložte ji ke zprávě.
Pokud vám My Air neočekávaně padá nebo nejde pustit, vždy nejdříve zkuste restartovat váš telefon. Jestli problém přetrvává, tak My Air úplně smažte, znovu ji stáhněte z App Store nebo Google Play a spárujte s naším bankovnictvím.
Pokud vám My Air padá ihned při spuštění, pošlete nám, prosím, co nejpřesnější čas a datum, kdy došlo k poslednímu pádu. Jestli aplikace před pádem zobrazila nějaký text, nezapomeňte nám ho připsat a popište, jak se pád projevil. Například: „zobrazila se mi po zadání hesla bílá obrazovka“ nebo „aplikace zašedla“ a podobně.
Pokud vám My Air padá v průběhu práce v ní, tak popište postup kroků, které vedou k jejímu pádu od přihlášení do aplikace. Posvítíme si na to.