Hotel mi z účtu dodatečně strhl platbu, se kterou nesouhlasím

Byli jste ubytovaní v hotelu a nyní si ubytování strhlo další platbu, o které nic nevíte?

Nejčastěji může jít například o:

  • dodatečné vyúčtování využitých hotelových služeb, třeba využití minibaru, hotelového taxi a podobně
  • pokuta za poškození vybavení pokoje
  • poplatek za domluvený úklid, který neproběhl

Takovéto platby vychází z podmínek a ze smlouvy s daným ubytováním.

Co tedy dělat?

  • ze všeho nejdříve se obraťte na samotný hotel a požádejte o vysvětlení platby
  • dejte jim alespoň týden čas na reakci
  • bez doložení, že jste se pokoušel poskytovatele ubytování kontaktovat Vám pomoci nedokážeme

Pokud nenajdete společnou řeč, pokusíme se vám pomoci. Napište nám prostřednictvím formuláře.

K tomu prosím připojte:
  • údaje o dané platbě jako jsou poslední 4 čísla karty, datum a částku
  • potvrzení rezervace
  • smlouvu o ubytování, pokud ji máte
  • společnou komunikaci s hotelem, případně pouze zprávy od vás, pokud obchodník nereaguje

Jakmile k nám formulář dorazí, s celou situací se seznámíme a ozveme se vám, co nejdříve to bude možné. Společně se pak domluvíme na dalším postupu.

Poradna