Byli jste ubytovaní v hotelu a nyní si ubytování strhlo další platbu, o které nic nevíte?
Nejčastěji může jít například o:
- dodatečné vyúčtování využitých hotelových služeb, třeba využití minibaru, hotelového taxi a podobně
- pokuta za poškození vybavení pokoje
- poplatek za domluvený úklid, který neproběhl
Takovéto platby vychází z podmínek a ze smlouvy s daným ubytováním.
Co tedy dělat?
- ze všeho nejdříve se obraťte na samotný hotel a požádejte o vysvětlení platby
- dejte jim alespoň týden čas na reakci
- bez doložení, že jste se pokoušel poskytovatele ubytování kontaktovat Vám pomoci nedokážeme
Pokud nenajdete společnou řeč, pokusíme se vám pomoci. Napište nám prostřednictvím formuláře.
K tomu prosím připojte:
- údaje o dané platbě jako jsou poslední 4 čísla karty, datum a částku
- potvrzení rezervace
- smlouvu o ubytování, pokud ji máte
- společnou komunikaci s hotelem, případně pouze zprávy od vás, pokud obchodník nereaguje
Jakmile k nám formulář dorazí, s celou situací se seznámíme a ozveme se vám, co nejdříve to bude možné. Společně se pak domluvíme na dalším postupu.